Gehaald of gezakt?

28 August 2010

Na twee lange schooljaren zit je dan weer in je examenjaar. Bloed, zweet en tranen stopte ik in het schooljaar van 2008 toen ik in mijn eerste 'examenjaar' zat.
Ik kan het als de dag van gisteren herinneren dat mijn leraar van biologie ons vertelde dat we met zijn allen het niet zouden halen. Ik moet eerlijk bekennen dat de dag wij ons telefoontje zouden krijgen ik met stress door de kamers liep. Maar met één kort telefoontje kreeg ze Hazal aan het huilen.. Na vier jaar op het VMBO kreeg ik te horen dat ik eindelijk was geslaagd!!

Dit jaar zal het weer bloed, zweet en tranen worden. Niet dat ik de leerling was die zich eens in het schooljaar liet zien, maar één van leerling die het meeste aanwezigheid percentage had in het schooljaar van 2009/2010.
Hopelijk zal God mij bijstaan dat ik met mijn ijver en inzet een tweede diploma op zak zal hebben.

Zullen we er even niet aandenken? En maandag gewoon even genieten van mijn eerste schooldag als examenkandidaat?


XoXo from Hazal

No comments:

Laat een reactie achter!

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters