Ramadan

16 August 2010

Eenmaal per jaar is er een maanden waar vele islamieten zich houden aan een maand vasten 'de Ramadan'. Dit jaar heb ik er 5 dagen van gehouden, waar er nog velen bij komen (next week). Maar nu net ongeveer een uur voor de 'zonsondergang' liet Allah mij zien waarom we vrouwen zijn!
If God wants it like that, than it would be like this!
Waarom mijn moeder antwoordde: Waarom ben je nou naar de wc gegaan?
Waar ik op antwoordde: Omdat ik acht uur lang niet ben gegaan?
Maar wat kon die uur extra mij nou uitmaken? Heel veel!
Eindelijk kan ik weer een slok water bemachtigen als ik in de spitsuur aan de werk ben + een lekkere kauwgumpje erbij =


     Trouwens ben ik de enige die niet houd van dadels?

XOXO from home AMSTERDAM!

No comments:

Laat een reactie achter!

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters