Every girl has her addiction

19 September 2010

Zoals de titel al luidt; Elk meid heeft haar verslaving!




Mijn nagellak collectie tot nu toe
   
Velen die mij kennen, weten dat mijn nagels zo vaak mogelijk lang en gekleurd zijn. Waarom? Nou nagellak is gewoon een onderdeel van mijn verschijning, net zoals de meeste dingen hihi.
Deze week heb ik mijn nagels in één van mijn favouriete nagellak gelakt: (zomers) lichtblauw van de H&M.
Wat anderen niet weten is dat je met nagellak veel meer kan doen dan je denkt. Afgelopen week hebben enkelen het maar ontdenkt, ik droeg een ring in de preciese kleur als mijn nagels. Een tijdje terug had ik een mooie blauwe ring, helaas brak die af tijdens mijn werk.. Ik had thuis nog een doorzichtige ring en binnen enkele seconde wist ik dat ik die een kleurtje moest geven. Ik heb mijn ring gewoon gelakt (2 lagen) in een mooie kleur blauw en daarover een doorzichtige kleur. Het resultaat mag er zijn!

Gemiddeld heb ik uit mijn hoofd 40 á 50 potjes nagellak. Mijn favouriete kleuren zijn: blauw, groen en roze. Alleen wanneer je nagels te lang zijn is zwart helaas not done. Tijdens de 3e week van de Ramadan, braken de meeste nagels van af.. Of het boze ogen waren? Weet ik niet. Ik heb ze gelijk met alle pijn afgeknipt en ik probeer ze nu gelijk te houden.

Het lijkt mij leuk als ik elke week een update zou houden over mijn nagels? Maar laten we eerst genieten van de foto's van wat ik bedoel in mijn blog!




De besproken ring hihi
 




Nagellak van de H&M
    


Mijn nagels, wel het einde van de week vandaar dat de nagellak er wat af is!!
  



Voorheen waren ze lang, dat zijn ze niet maar ik kom er wel in de buurt.

   
XoXo from Hazal


No comments:

Laat een reactie achter!

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters