Mode lyceum

13 September 2010

Ik ben dit jaar aangenomen op de modelyceum! Wie had het verwacht? Ik in ieder geval niet. Waarom niet?

Ik had mijzelf te laat aangemeld en er werd mij verteld dat er maar nog een paar plekken over waren. Zoveel studenten die zich ook hadden aangemeld. Uit ervaring kan ik zeggen; dat ze mij niet zo snel zouden uitkiezen van de 40 leerlingen.

En ja hooor! Dit jaar mag ik mijzelf een modestudente noemen!
Het gevoel dat ik een telefoontje/brief zou krijgen dat ik werd aangenomen dwaalde al in mijn gedachten af.
Om half 6 precies te zijn, kreeg ik tijdens mijn werk (achter de kassa) een telefoontje dat ik was aangenomen!

School: Goeiemiddag Kanan/Shanan, ik heb goed nieuws; je bent aangenomen!
Ik: (Dit keer wou ik mijn naam uitspreken zoals het moest, maar liet haar gewoon haar gang gaan)
Met een hard gegil had ik alle klanten bij mij aan de kassa raar om laten kijken hahaha. Omdat moment had ik lak aan wie dan ook!

Hopelijk zal het een school zijn, waar ik op geen enkel moment spijt van zal krijgen!


Achter de naaimachine @ School



XoXo From Cana

No comments:

Laat een reactie achter!

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters