Supertrash

20 September 2010


Zoals de meesten van jullie weten bewonder ik Olcay Gulsen heel erg.
Ik kan mij nog herinneren dat ik der voor het eerst zag op tv, bij Jort Kelder in de BV.
Wat een top wijf dacht ik. Sindsdien volg ik elke stap die zij zet, lees ik alles wat los en vast zit over haar.
Wat een power vrouw, ik heb altijd diepe recpect gehad voor selfmade womans en Olcay Gulsen hoort hier zeker bij. Ik hoop dat ik ooit hetzelfde als haar zou mogen meemaken. Met mijn eigen winkelketens over de hele wereld, waar ik mijn eigen lijn verkoop. 

Vandaag kwam het bij mij op het idee dat ik maar even naar één van haar winkels zou gaan in Nederland.
En wat dacht je? 
Bij het binnenkomen van de winkel loop je als het ware een walk-in-closet binnen. Zoals we het graag zien! Net als de kleding stralen ook de winkels luxe, vrouwelijkheid en edgy sexiness uit, reden te meer om snel een bezoek te brengen dames en heren.

XoXo from Cana

1 comment:

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters