We like vintage!

28 September 2010

Bijna begon ik aan mijn blog in het Engels, gelukkig dwaalde ik niet te lang af. Misschien komt het omdat ik een mooie cijfer op school hah gescoord zonder dat ik het verwachtte.. of kwam het doordat de klanten op het werk toch niet zo goed in het Engels konden communiceren?

Ja, ik heb het even rustig gehouden.. maar afgelopen zaterdag kocht ik eindelijk mijn eerste vintage jas. En hoe verliefd ik er op ben? Heel erg!
Het oude cowboyjasje kan je heel leuk combineren met leuke bruine Minnetonka's! Alleen het nadeel van mijn jas is dat de gouden 'versiering' heel erg losjes zit. Het enige wat ik kan doen is alle goud oprapen en met superlijm erop plakken!

Waar ik het over heb?
Kijk en oordeel zelf, vind je het lelijk of leuk staan? Alle reacties zijn welkom, mits jullie het netjes houden =) (helaas heb ik niet echt een goede foto ervan, mijn excuses ervoor)


Deniz en Ik  - Vintage jacket and bag
XoXo from Hazal
 
You also can  translate this blog with Google Translate in Duth to ...

1 comment:

  1. Geweldig mooi ding!!!
    Alleen jammer dat die dingetjes loszitten..

    I love vintage..

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters