W.I.C by Herome

26 September 2010

Ik had jullie beloofd om het zoveel mogelijk over mijn nagellakcollectie te hebben. Afgelopen week kreeg ik het Douglas magazine thuis. Na artikeltjes te hebben gelezen kwam ik een flyer tegen van W.I.C. by Herome. Op 23, 24 en 25 september kon je bij de Douglas nageladvies krijgen, je nagels laten lakken en na afloop kreeg je het nagellak (t.w.v. 6,95) mee naar huis.

Gratis nagellak vind ik als een liefhebber altijd prima dus op zaterdag 25 september had ik mijn nichtje eerst  beloofd om haar op te halen van haar werk en daarna zouden we naar de Douglas gaan.

Helaas was ik niet de enige die de flyer had gevonden, met een wachttijd van drie kwartier was ik eindelijk aan de beurt. Of ik drie kwartier voor het potje in de rij stond? Nee, ik als liefhebber kreeg goed advies over het verzorgen van mijn nagels. Als enige had ik mijzelf  een nieuwe basecoat en een goeie nagelvijl van glas laten 'aansmeren'! Doordat mijn oude basiscoat niet sterk genoeg was, werden mijn nagels toch geel.

Je kon uit verschillende kleuren kiezen, de enige kleur die boven aan mijn verlanglijst stond was een grijze nagellak - nnummer 123. Precies de kleur die ik zag, hadden ze!


Mijn groene nagels voordat ze grijs werden.

 



Tijdens het lakken



XoXo from Hazal


No comments:

Laat een reactie achter!

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters