Nederlands of toch Engels?

30 October 2010

Zoals jullie misschien hebben gezien was mijn vorige blog in het Engels. Wij (Cana en ik) denken na om misschien over te gaan op het Engels? Het is wel zo dat je misschien minder jonge lezers zal hebben (aangezien niet iedereen goed is in Engels), maar de kans is groot dat je meer internationale lezers hebt.

In mijn oogpunt (Hazal) kan ik mijzelf beter uitten in het Nederlands. In het Engels zal dat moeilijker gaan waardoor ik minder tekst zal schrijven.. Vele bloggers uit Nederland bloggen voortdurend in het Engels, de één is daar beter in dan de ander. Ikzelf zal niet goed kunnen bloggen in het Engels, maar ze zeggen: ''oefening baart kunst'', nou er is zeker nu werk aan de winkel!


XoXo from Hazal

No comments:

Laat een reactie achter!

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters