Het tassenmuseum

24 October 2010


Om inspiratie op te doen voor de tas die ik voor school ga maken, was ik vrijdag naar het tassenmuseum gegaan. Best spannend, omdat ik de tas zelf mag ontwerpen. Ik had deze week al een tas gemaakt, maar het ontwerp was van school en ik moest hem ook zo maken als hoe hen het wilden.
Het tassenmuseum vond ik minder interssant dan ik had gedacht. Daarna zijn we (mijn vrienden en ik) naar de Albert Cuijp gegaan, om naar stoffen te kijken en ideeën op te halen. 
Zodra ik de tas af heb, zal ik het om mijn blog posten!

*Wil je zelf naar het tassenmuseum gaan? KLIK HIER






XoXoXo - CANA

No comments:

Laat een reactie achter!

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters