Vintage in onze harten

23 October 2010

Gisteren liet ik mijn vakantie 'lange weekend' goed beginnen door een nieuwe vintage blazer aan te schaffen. Niemand zegt snel geen 'nee' tegen vintage, althans ik niet.
Een fashionlover zal niet snel zeggen waar en voor hoeveel ze haar vintage items heeft aangeschaft. Maar deze nieuwe blazer heb ik gekocht bij een kringloop winkel dat een onderdeel is van Leger des Heils.
Ik ben zelf erg dol op blazers het liefst in alle kleuren van de regenboog. Deze oversize blazer heeft een leuke rode uitstraling.

Helaas is de kleur op de foto's niet goed te zien, hopelijk zal ik snel een foto kunnen maken van mijn blazer met zijn juiste kleur erop. Op mijn verlanglijstje staan nog steeds nog blazers en het liefst ook een nieuwe akte/dokers/schooltas.





XoXo from Hazal

No comments:

Laat een reactie achter!

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters