You got the green light

10 October 2010

Yes, people na eeuwige nadenken; deed ik het gewoon! Iets minder dan een maand geleden heb ik een Blackberry abonnement afgesloten. Ja na wat probleemjes kon ik hem na de tweede dag rustig gebruiken, Pingen, e-mailen en Twitteren daar was ik de afgelopen weken alleen maar bezig. Helaas werd het geluk mij afgenomen.. Mijn Blackberry had wat probleemjes en wordt nu gerepareerd in een fabriek in Canada. Ja en ik was ook nog twee dagen 'overtijd' anders zou ik gewoon een nieuwe krijgen!
Ja zeker een wijze les geleerd: Stel nooit de dingen uit!

Je zult je nu wel afvragen waarom de titel van mijn blog nou greenlight heet? Het is gewoon twee blogs in één: mijn nagels en een recent foto van mijn Blackberry.. I already miss him..

Mijn laatste moment dat ik hem vasthield.. Hopelijk houd ik de volgende keer mijn blackberry voor altijd vast, ik kan er niet vier weken zonder :(!

XoXo from Hazal

No comments:

Laat een reactie achter!

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters