Be a beast!

29 November 2010



Velen die mij kennen weten dat ik dol ben op ´opvallen´ al gaat het om sieraden, nagellak of kleding. Dat heb ik ook met mijn nieuwe aanwinst: een beestenring (tijgerachtig hoofd) van de H&M. Ideaal voor om je pink! Ik moet er wel bij zeggen dat ik wel opnieuw opzoek ben naar een slangenring. Mijn slangenring die ik in de vakantie kocht, brak door midden en dan heb je natuurlijk een gebroken ring wat je geen ring meer noemt. Mocht iemand een mooie (betaalbare) slangenring hebben gezien? Laat mij weten!


*Many people who know me, knows that I adore to ‘notices’, if it relates to jewelry, nail polish or clothing. I did that with my new catch: a ring beast (like a tiger head) of H&M. Perfect for your little finger! I do have to say that I'm looking back to a snake ring. My snake ring I bought on holiday, broke down in the middle and then you have a broken ring of course.. what you don’t calls a ring anymore. If someone have seen a nice (affordable) snake ring? Let me know!


XoXo from Hazal
Amsterdam

No comments:

Laat een reactie achter!

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters