Grey Sky!

12 November 2010


Zoals ik eerder heb verteld; wil ik jullie zoveel mogelijk vertellen over mijn nagellakcollectie en-/of mijn nieuwe kleuren.
Deze week zijn ze gekleurd in een grijze kleur van H&M ‘Grey Sky’.  De afgelopen weken heb ik de felle kleuren opgehad en deze week moest ik het even rustig houden met een ‘brave kleur’. Ik moet wel bekekenen dat de kleur op de foto’s niet helemaal grijs eruit komt te zien.. maar meer een paars kleur?!

*As I've told you, I want you tell so much about my nail polish collection and my new colors.
This week they are colored in gray colour from H&M ‘Grey Sky’. The past weeks I have coloured my nails in a bright coloured. This week I had to take it easy with a ‘brave colour’. I must admit that the color on the photos is not completely gray.. but more a purple?!

XoXo from Hazal

1 comment:

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters