I AM AMSTERDAM

16 November 2010







-De eerste foto was van een wedstrijd op school waar wij (mijn klasgenoten en ik) 3e werden.
- De foto van de schoenen heb ik genomen omdat ik gek ben op wedges en deze waren zo mooi maar toch prijzig dat ik gewoon een foto nam omdat ik het toch niet kon betalen (was blut)
- De foto van de sieraden nam ik omdat uilenspulletje helemaal in zijn en dat zie je bij elke collectie van een merk
- Verder zijn het gewoon foto’s van Amsterdam zoals fietsen, kazen en de bloemenmarkt.

*-The first photo was on a contest at school where we (my classmates and I) were third.
- The picture of the shoes that I made was because I love wedges and they were so pretty and pricey so I just took a picture because I still could not pay for it (I was broke)
- The picture of the jewelry I took because owls stuff completely are hot in any collection of a brand.
- And the other picture I just took of Amsterdam such as bicycles, cheese and the flower market.
xx C



XOXOXO FROM AMSTERDAM

No comments:

Laat een reactie achter!

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters