Nails - 24-11-'1O

24 November 2010


Na alle opvallende kleuren van het afgelopen jaar heb ik het niet vaak rustig gehouden qua kleur. Het begon eerst met een rustige grijs, meisjes roze en nu is de beurt aan vrouwelijk rood.
Met `Sumer Coral´ van H&M heb ik mijn nagels laten lakken.
Helaas, nadat ik een douch heb genomen brak er één nagel af.. en ja dat is precies ook mijn middelvinger! Nou vraag ik mij af of er verdere bijbedoelingen waren met alle complimenten over mijn nagels. “’ooh wat een mooie nagels, zijn ze echt? Trouwens ook een mooie kleur’’ ??
PS: wij zijn het draad van onze foto camera kwijt geraakt -  outfit foto’s worden tijdelijk niet gepubliceerd tenzij ze door een Blackberry® worden gemaakt.


*After all the bright colors of last year, I have not often kept quiet with color. It started first with a quiet gray, girly pink and now it turned in female red.
With ‘Sumer Coral’ of H & M, I coloured my nails with.
Unfortunately, after I've taken a shower a nail broke off.. and yes that is exactly my middle finger! And now I ask myself if there was any ulterior with those compliment on my nails. "Ooh what a beautiful nails, are they real? By the way nice colour''?
PS: We have lost our lost for our photo camera - outfit photos are temporarily not be published unless they are made by a Blackberry ®.

XoXo from Hazal

No comments:

Laat een reactie achter!

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters