Nails 28-11'-1O

28 November 2010

My blue nail polish

Ik wilde het deze week even anders doen dan normaal. Ik heb het niet in één kleur gelakt, maar ik heb twee nagellak potjes gebruikt. Als eerst heb ik een base coat gebruikt, waar ik vervolgens het witte gedeelte van mijn nagels in het blauw heb gelakt. Als laatst ben ik er met glitters (goud) erover heen gegaan.
Ik moet eerlijk toegeven dat mijn middelvinger aan mijn rechterhand wel erg kort is, aangezien het laatst was afgebroken (maar nu kan jij goed zien hoe kort het is)!
Wat vinden jullie ervan?


*I wanted to do it this week a little different than normal. I did not painted in one colour, but I used two nail polish bottles. I first used a base coat, then I did painted the white part of my nails in blue. And as last I went with glitter (gold) over it.
I must admit that my middle finger on my right is very short, since it broke last week (but now you can clearly see how short it is)!
What do you think?



XoXo from Hazal

No comments:

Laat een reactie achter!

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters