Pinky Nails

19 November 2010


Oke, ik geef jullie alle redenen om boos te zijn. Wij hebben het de afgelopen weken erg druk gehad en vooral ik met school. Ik heb net een periode afgesloten waarbij ik nu mag hopen dat alles goed komt.

Ken je dat? Dat je een nieuwe kleur koopt en nadat je het meerdere keren gebruikt, dat het op een andere kleur lijkt? Dat had ik ook met mijn nagellak. Het was eerst een leuk knallende roze nagellak maar hoe meer ik het nu gebruikt lijkt het meer donker van kleur.. L
Ik moet tevens ook toegeven dat de foto’s aan het eind van de week zijn genomen.. Ik ben niet meer in mijn lijntje gebleven hihi! Als klapper op de vuurpijl zal ik van het weekend mijn nagels in het ROOD lakken! Trouwens mijn nagels groeien erg snel daar ben ik super blij om! De laatste foto is een foto waarbij ik de kunstnagels van mijn vriendin Shabrien vergelijk met mijn roze nagels.


*Okay, I give you every reason to be angry. We have been for the past few weeks very busy (especially I with school). I just completed a school period and I hope that everything went fine.Do you recognize this? That you buy a new colour and after several times it suddenly seems a different colour? I had that with this nail polish. The first time was a nice pink nail polish, but the more I use the more it seems darker from colour.
I must also admit that the photos are taken at the end of the week.. I’m sorry but I’ve not stayed in line hihi., I always keep this as a secret but this week I’ll be painting my nails in RED!By the way my nails are growing very fast: I am so happy about that! The last picture is a picture where I have compare the nail extension of my friend Shabrien with my pink nails.


XoXo from Hazal

No comments:

Laat een reactie achter!

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters