Christmas part II

27 December 2010

AJAX STADIUM
IN HOLLAND THEY ALWAYS EAT OLLIEBOLLEN IN DECEMBER

Gisteren liet Hazal een beetje weten hoe onze Kerst eruit zag. En vandaag laat ik jullie zien hoe ik eruit zag, aangezien Sisters and Sisters bestaat uit Hazal en ik. Na de film waren wij gaan eten in een restaurant in Amsterdam Zuidoost ´Meram´. Een Turkse restaurant dat voldoet aan hygiëne, volle borden, betaalbare prijzen, nette serveersters en alles wat in de dure december maand goed uitkomt. Natuurlijk wat in het nadeel is, dat er vaak Turks wordt gesproken, maar dat heb je ook bij de Italiaan en Chinees! Zeker een goede restaurant om terug te komen!


*Yesterday Hazal showed a little more about how our Christmas was like. And today I will show you how I looked, because Sisters and Sisters consists Hazal and me. After the film we had dinner at a restaurant in Amsterdam Southeast called ‘Meram’. A Turkish restaurant that meets good hygiene, full plates, affordable prices and neat waitresses this all suits in an expensive month like December. In the disadvantage  is that there was often spoken Turkish, but you also have that with Italian and Chinese! A really good restaurant to come back for!



Wearing:
Jumpsuit – H&M
Blazer – H&M
Chain – Vintage
Shoes – H&M

XOXOXO CANA FROM AMSTERDAM

4 comments:

  1. wat eeen super outfit :)

    en natuurlijk volg ik jullie ook! ik doe TMO mode & managment!

    x

    ReplyDelete
  2. Leuke outfit en mooie foto's!

    http:/lauraheartsfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Beautiful outfit !!

    http://www.theupperfashion.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters