Christmas 2O1O

26 December 2010



Als eerst hoop ik dat jullie de fijnste dagen achter de rug hebben.
Eerste kerstdag zijn wij lekker op de bank gaan hangen, en vandaag hebben wij met de meiden een filmpje gekeken en zijn daarna lekker uiteten gegaan. Helaas was het vandaag ook heen en weer rennen, waardoor er geen tijd was voor een echte outfitpost.
Wil je toch weten wat Cana aan had en wat wij hadden gegeten? Morgen meer!



*First of all I hope that you have the finest days behind.
The first day of Christmas we only did hang on the couch, and today we watched a movie with the girls and have been eating out. Unfortunately today it was running back and forth, so there was no time for a real outfit post.
If you want to know what Cana had wear and what we had eaten? Tomorrow there is more!

Wearing:
Blazer - Vintage (Leger des Heils)
Jumpsuit - H&M
Wedges - H&M
Hat - H&M
Bag - Vintage (from my mother's wardrobe)
 



XoXo from Hazal
Amsterdam

4 comments:

  1. superoutfitje! Ik hou van hoedjes en jumpsuits:)

    en ik volg je terug!

    x

    http://www.fashionablepris.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Ahh bedankt voor je lieve reactie :) En natuurlijk mag je vragen hoe lang ik ben! Ik ben redelijk lang, 1.80m ongeveer :)

    Tof hoedje heb je! Ik hou van hoedjes! :)

    x

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters