Every colour of this year!

25 December 2010

DOES SOMEONE KNOWS WERE I CAN FIND THIS RING? MINE IS BROKEN :(


Omdat het officieel het laatste week van het jaar is, laat ik jullie deze week niet zien in welke kleur ik mijn nagels heb gelakt. Ik laat jullie zien hoe mijn nagels er de afgelopen tijd eruit zag (tijdens deze blog en ervoor). Ook laat ik al mijn nagellak potjes zien, mocht ik alles goed bij elkaar hebben geteld en gevonden, dan zijn het er 57! Ik hoop dat jullie ervan hebben genoten en wie weet wat voor geks er in 2011 te zien is!



*Because it’s officially the last week of the year. I won’t let you see this week what colour I've painted my nails, but I will show you how my nails looked like in the last time (during and before this blog). Also, I will let you see all my nail polish bottles, If I found and counted everything, then it are together 57! I hope you enjoyed it and who knows what weird you see in 2011!


XoXo from Hazal
Amsterdam

5 comments:

  1. Leuk! ik ben ook gek op nagellakjes:)

    Ik kom uit Heemstede trouwens:)

    fijne kerst!

    xx

    http://fashionablepris.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Wouw mooie kleuren<3
    fijne kerstdagen nog(:

    ReplyDelete
  3. Ah! Love the cockroach ring!

    Thanks for your comment!

    www.baublessandbangles.blogspot.com

    -Stephanie

    ReplyDelete
  4. je hebt prachtige nagels en leuke kleurtjes zeg :)

    ReplyDelete
  5. Wauw!! Prachtig!!
    Haha die voor koninginnedag is megacreatief!!
    Love it!!
    x

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters