FASHION MAGAZINES LOVER

7 December 2010



De afgelopen tijd was het zo erg koud in Nederland, dat er pakken met sneeuw naar beneden vielen. Ik haat de winter! En als je het aan mij zou vragen, wil ik dat er nooit meer sneeuw valt in dit kikkerlandje.  Als kind wilde ik graag dat het sneeuwde, maar het sneeuwde nooit. Want in mijn jongeren heb ik nooit echt met sneeuw gespeeld en dan is er pas sneeuw wanneer je er een bloedhekel aan hebt! 
Door de sneeuw heb je ook minder zin om buiten foto’s te maken, mijn excuses daarvoor.
Vandaag was ik in een boekwinkels en als fashionlover rende ik meteen naar de modebladen. Ik hield mij als een klein kind zoet daar binnen. Ik laat altijd mijn tijdschriften slingeren, bij mijn moeder (waar ik al mijn bladen heb liggen) en bij mijn zussen.  Mijn tijdschriften laat ik overal slingeren, in de wc, onder mijn bed, op de bank en op alle plekken die je maar kunt bedenken. Waardoor mijn zussen het niet houden als ik aan het lezen (tijdschriften) ben.


*The past days it was so cold in the Netherlands, that there felt a lot of snow down. I really hate the winter! And if you would ask me, I really don’t want any snow in this little country. As a child I wanted it to snow, but it never snowed. For in my youth years I never played with snow, now it snowing and that is the only thing that I hate.
Through the snow, you also have less meaning for outdoor pictures, my apologies for that.

Today I was in a bookstores and as a fashion lover I ran straight to the fashion magazines. I kept myself sweet as a little child inside. I always leave my magazines at my mother’s places (which I have all my magazines over there) and at my sisters. I leave my magazines around the toilet, under my bed, on the bench and in all the places you can imagine. So my sisters will not like  when I read (magazines) am.


XoXoXo Cana from amsterdam

1 comment:

  1. hey girls

    do you know any places i can buy magazines like purple and love etc in amsterdam?!

    thank you

    mark

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters