Nails 13-12-'1O

13 December 2010

Amsterdam canals

Amsterdam Leidseplein

Amsterdam - La Place (restaurant)

This pictures weren taken by a classmate (secretly) hihi



Een nieuwe week betekent een nieuwe kleur. Deze week is het één van mijn favoriete nagellak: mijn lichte groen van Rimmel London. Ondanks dat er paar nagels zijn afgebroken, heb ik mijn nagels niet afgeknipt.
Stapsgewijs ‘hoe ik mijn nagels lak’:
-        Oude nagellak eraf halen
-        Af en toe vijlen
-        Altijd gebruik maken van een base coat
-        Als laatst jouw kleur uitkiezen!
Daarnaast heb ik snel foto’s genomen van Amsterdam.


*A new week means a new color. This week it is one of my favorite nail polish, my light green of Rimmel London. Although some nails were broken, I have not cut my nails.
Step by step 'how I paint my nails’:
- Remove old nail polish off
- Files it ones in a while
- Always use a base coat
- And as last choose your
colour
!
I also quickly take pictures of Amsterdam.



XoXo from Hazal
Amsterdam

No comments:

Laat een reactie achter!

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters