Nails 2O-12-'1O

20 December 2010


Een nieuwe week is een nieuwe kleur. Omdat we in de laatste weken van het jaar zitten, moet er toch een nagellak zijn als afsluiter. Uiteindelijk heb ik gekozen voor mijn nieuwste aanwinst Gold van de H&M. Hopelijk zal Gold mijn nagels toch wat glamour geven aan de laatste weken van 2O1O. De pleister op mijn middelvinger maakt de foto´s wat minder, maar jongens wij moeten wel het beste kiezen voor onze huid.
Zoals jullie hebben gemerkt, hebben wij gekozen dat alleen mensen met een Googleaccount kunnen reageren op onze blog. Dit is ook vooral bedoeld voor spam etc.
Trouwens hebben jullie al een idee voor volgende week (nagellak)?


*A new week is a new color. Because we are in one of last weeks of the year, there has to be a nail as valve. Eventually I choose for my newest gain of H&M called Gold. Hopefully Gold give my nails some glamor in the last week of 2O1O. The plaster on my middle finger makes the images less, but guys we have to choose the best for our skin.
As you have noticed, we have decided that only people with a Google Account can leave a comment on our blog. This is intended primarily for spam etc.
Besides that have you an idea for next week (
colour)?



XoXo from Hazal
Amsterdam

3 comments:

  1. Hey Hazal,

    Ik vind dat je of rood of donkergroen moet kiezen. Rood staat voor nieuwjaar, misschien brengt het wel geluk. Geluk in liefde, werk, geld en jullie blog :D.

    Nou.. kijk maar even, wat je dit keer tegen komt in H&M.

    Groetjes,

    Merve

    ReplyDelete
  2. Heey Merve,

    Dat is erg lief van je! Ik denk toch dat je gelijk hebt, het wordt volgende week rood! Hopelijk brengt het veel geluk in het nieuwe jaar =)

    Groetjes

    ReplyDelete
  3. Heey, bedankt meiss! Ik woon idd in A'dam-oost. Wat leuk dat je ook in oost wonen, waar wonen jullie in oost als ik vragen mag :$? En niet te vergeten, jullie hebben een kei leuke blog!

    xx Keltoum

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters