Outfit 15-12-1O

15 December 2010


Ik denk niet dat ik echt een outfit post heb geplaatst op onze blog. Vandaar dat ik er maar mee begin.
Voor mij was het vandaag een drukke dag van heen en weer rennen. Gelukkig is er één park dat prachtig is in de zomer en zelfs in de winter; Frankendaelpark in Watergraafsmeer (Amsterdam). Ondanks dat het vandaag wat koud was, liet de zon zich wel zien.


*I do not think I really have placed an outfit post on our blog. So I will just have a beginning.
Today it was for me a busy day of running back and front. Fortunately there is a wonderful park in the summer and even in the winter; Frankendael Park in Watergraafsmeer (Amsterdam). Even it was today cold, the sun did show herself.


XoXo from Hazal
Amsterdam

No comments:

Laat een reactie achter!

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters