Sinterklaas - Nails 05-12-'1O

5 December 2010

*Long to short*

Op 5 december is het altijd een feestje in Nederland voor jong en oud. Het is dan Sinterklaas, een soort van Nederlandse Kerstman die dan op een paard uit Spanje komt. Ook hierbij leg je dan je schoentje neer, alleen dan zijn er geen kerstbomen, maar wel pepernoten, banketstaven en chocoladeletters en surprises (voor de buitenlandse lezers). Wegens een bruiloft hebben wij onze Sinterklaas gisteren gevierd, zoals gewoonlijk gaat bij mij niks op tijd. Zelfs mijn eigen verjaardag moet ik eerder verplaatsen omdat ik in de zomervakantie jarig ben.
Nou om het kort te houden: dit is één van mijn favoriete cadeau: een ring van een vlieg en een nieuwe nagellakkleurtje van H&M ‘No Mambo Jambo’! Misschien dat het je niet is opgevallen, maar mijn nagels worden minder lang? Ik heb -2 lange nagels en 1 -0,5.


*On December 5th  it's always a party in the Netherlands for the young and old ones. It is ‘Sinterklaas’, a Dutch kind of Santa Claus, how rides on a horse from Spain. You also put down your shoes, only there are no trees, but almond pastry, chocolate bars and surprises (for foreign readers). Because there was a wedding today, we celebrated ‘Sinterklaas’ yesterday, as usual nothing goes with me on time. Even I moved my own birthday, because my birthday is in the summer. Well to hold it short: this is one of my favorite gift: a ring of a fly. And a new nail polish colour of H&M ‘No Mambo Jambo’! Maybe you did not notice it, but my nails are less longer? I have –two long nails and one -0,5. 
XoXo from Hazal
Amsterdam

2 comments:

  1. Cool "ring" and pretty nails!

    http://dablacksjp.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. AMAZINGNESS...this ring is so egyptlike...cleopatra alarm!


    Greetings from germany,
    xx D.

    http://ultimativerexklusiversubjektiver.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters