HEY, SCHOOL YOU LOOK SO DIFFERENT!

7 January 2011



Soms kan je je school in jouw oogpunt er anders uitzien dan alleen maar je lessen volgen. Dit keer zocht ik de mooie, aparte en grappige stukken/dingen van mijn school op. Sta jij wel stil bij wat er precies op je school te vinden is? Ik nu wel haha! Moet er even bij zeggen, dat ik niet op een kunst school zit of iets in die richting. Het biedt nog steeds economische opleiding aan. Trouwens mijn school is verhuisd sinds een jaar, vandaar dat er nog Trouw opstaat. Maar de krant Trouw bevindt zich daar niet meer.



*Sometimes your school looks different in your aspect than just only follow your lessons. This time I sought the beautiful, unusual and funny items/things from my school. Are you sometimes consider what exactly can be found at your school? I do now haha! I should say that it isn’t an art school of something in those lines. It still provides economic training. By the way my school has moved since one year, so there still stand Trouw ( Dutch newspaper). But the newspaper Trouw isn’t there located any more.



XoXo from Hazal
Amsterdam

3 comments:

  1. Your school looks pretty cool! What are those colorful eggs? And the last photo? Are those hands or a deer? I'm sorry if my questions are silly but I'm a little curious :-) xxoxoxoo

    ReplyDelete
  2. ja daar heb je ook gelijk in met je nagels natuurlijk..! das allemaal wennen! en ja het is gezonder zonder extensions.. maar voel em zo kaal ook al begrijpt niemand het behalve jij :)(L)
    ben k blij mee toch iemand haha!

    DIKKE KUS

    mir

    www.mirfashion.blogspot.com
    im new here come check me out (L)

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters