IJ-HALLEN IN AMSTERDAM

8 January 2011

Helaas kon Cana vandaag niet met mij mee naar de grootste vlooienmarkt van Noord-Holland, de IJ-hallen in Amsterdam Noord. Niet te moeilijk te vinden voor de nieuwe bezoekers, maar geweldig als je niet vies bent voor tweedehandse kleding. Ik heb voor €15,00 euro drie tassen en één vest gekocht! Bij de H&M heb ik voor één item meer dan €15,00 euro betaald. Het zijn drie zwarte tassen geworden van aktetas, old schooltas tot aan een cocktailtje. Vergeet de rommelmarkt op het Waterlooplein, de dure Noordermarkt en vooral de dure zaakjes. Voor slecht €3,50 entree heb je echt wat. Binnenkort zal ik jullie laten zien wat ik heb aangeschaft!



*Unfortunately Cana could not come with me today to the biggest flea market of North-Holland, the IJ-hallen in Amsterdam North. Not too hard to find for new visitors, but great if you're not averse for vintage. I bought for € 15.00 euro three bags and a jacket! At the H&M, I paid for one item more than € 15.00. It are three black bags: briefcase, old schoolbag and a cocktail. Forget the flea market at Waterlooplein, the expensive Noordermarkt and especially the expensive shops. For just €3,50 entrance you really have what. Soon I will show you what I bought!



XoXo from Hazal
Amsterdam

1 comment:

  1. you're actually a just right webmaster. The web site loading
    pace is amazing. It sort of feels that you are doing any distinctive
    trick. Also, The contents are masterpiece. you've performed a fantastic activity on this topic!


    Here is my site :: tower of saviors hack iphone

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters