NAILS 12-O1-2O11

12 January 2011


Zoals ik meestal begin met ´een nieuwe week is een nieuwe kleur´, begin ik vandaag niet zo. Het duurde mij even voordat ik mijn nagels kon laten zien deze week in de kleur v/d week. Kleur van de week? Ik bedoel de kleuren van de week. Net als de zon die zich in het weekend liet zien; alle kleuren van de regenboog. (de foto's zijn in het midden v/d week genomen, vandaar dat alles er beetje af is gegaan haha, ik had nooit gedacht dat ik een blog kon schrijven met 3 krijsende kinderen).



*As I usually start with 'a new week means a new color’, today I won’t start like that. It took me a while before I could show you the color of the week on my nails. Colour of the week? I mean the colors of the week. Like the Sun showed itself in the weekend; all the colors of the rainbow. (de pictures are taken in the middle of the week, that’s why the color are a little gone on my nails haha, I never believed I could blog with 3 little screeching children).


XoXo from Hazal
Amsterdam

16 comments:

  1. lovely nails colors ;)

    http://myredday.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. My favorite color is the blue. Love the bright shades.
    ~Giselle
    http://www.machinewashwarm.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. love this colours!

    http://fashionmef.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. so cute!!! love your rainbow nails! now i want mine rainbow too :} thank you for your lovely comment and for following us - it means the world!

    hope you'll come back to visit us soon <3
    xo, camilla & valerie
    abutterflybyday.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Thaaanks so much for your birthday wishes!!! :)
    xoxo F
    http://itsnotjustabag.blogspot.com
    ps. the yellow nailpolish is great :)

    ReplyDelete
  6. Cute. :)

    I follow you now.

    louisdiamondshoes.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Love the blog.
    Very good ♥

    what do you think about Following each other?

    Van kisses.

    ReplyDelete
  8. amazing colours!
    love ur blog and I'll visit u of course

    www.nevermindsir.blogspot.com <3

    ReplyDelete
  9. Yaay a new blog! Nice.. Jullie zien er leuk uit.. En die nagellakjes telkens zijn ook leuk. Heb je zelf 3 kinderen? Of bedoelde je wat anders? Im curious for more so following! Have a nice weekend.

    ReplyDelete
  10. Nice colour!!
    Hierdoor verlang ik steeds meer naar zomer :(

    Vanwaar zijn de kleuren??

    xx
    Meda from m-femmefatale.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters