NAILS 23-O1-2O11

23 January 2011

PICTURES ARE TAKEN BY MY BLACKBERRY BOLD 9700

Een nieuwe week betekent een nieuwe kleur. Terwijl ik vorige week naar té donker ging, ben ik deze week naar een rustige groen gegaan. Het potje is van W.I.C. by Heromé nummer 115 genaamd ´New Delhi´ een geweldige kleur als je even naar nude gaat. Afgelopen week keek ik terug naar de foto´s van mijn lange nagels en ik moet zeggen ze worden steeds langer!

Deze week willen een Q&A (question en answer)  houden. Dat houdt in dat jullie ons mogen vragen wat jullie willen, mits jullie het netjes houden. Je kan de vragen op de blog zetten of mailen naar sistersandsisters2@hotmail.com met het onderwerp Q&A (wegens spam). Zet er ook even bij of de vraag naar ons beide is gericht of naar één van ons. Heb jij een goede vraag voor ons? Schroom dan niet en stel het voordat het te laat is!



*A new week means a new color. While I last week went too dark, this week I went to a brave green. The jar is from W.I.C. by Herome number115 called "New Delhi" a great color if you would go to nude. Last week I looked back at the pictures of my long nails and I must say they are getting longer!
hesitate before it’s too late!

This week, we would like to hold a Q&A (question and answer). This means that you can ask us whatever you want, provided you keep it decently. You can put the questions on the blog or e-mail us at sistersandsisters2@hotmail.com with the subject Q&A (for the spam). Please put in your question if it’s for us both or if it’s for one of us. Do you have a good question for us? Please don’t



XoXo from Hazal
Amsterdam

7 comments:

  1. te fel voor mij, maar zeer cool voor jonge meisjes x

    www.thefashionmom.com

    ReplyDelete
  2. Je vroeg of ik al volgde dat bedoelde ik met mn eerste zin! Misschien dat je zusje-zus dat schreef haha. Mooi kleurtje dit.

    ReplyDelete
  3. Thanks so much for the lovely comment, it was really nice. I don't die my hair so all natural. The nail colour is so nice, really like it.

    http://beaufashionxoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Omg ik ben al zoooo lang opzoek naar zulke kleuren! Echt heel mooi deze!
    Mag ik vragen hoe duur die was? Ik weet wel een verkooppunt in de buurt hier maar ik moet nog zoveel leren voor mijn examenweek :(
    x

    ReplyDelete
  5. I have awarded you the one awesome blog award. Check out all the info and on my post
    http://beaufashionxoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters