Nails - O2-O1-2O11

2 January 2011


Een nieuwe week betekent een nieuwe kleur. Nu neem ik precies de kleur die ik ook in september heb gebruikt [*klik]. Het potje is van W.I.C by Heromé nummer 123. Een mooi licht grijze kleur die je nagels laat schitteren. Ook een van mijn favorieten kleur. Deze week schafte ik weer nieuwe potjes aan bij de H&M, maar welke dat is? Zien jullie volgende week op mijn nagels! Trouwens zoals op de foto te zien is, heb ik eindelijk een nieuwe snake ring kunnen vinden, dit keer niet uit Turkije maar lekker van de H&M. Wil je ook weten welke ring ik erbij had gekocht en hoe onze ringencollectie er nu eigenlijk eruit ziet? Morgen uiteraard meer!




*A new week means a new colour. Now I take exactly the colour I’ve used in September [*click]. The jar is from W.I.C. by Heromé number 123. A beautiful light grey colour that let your nails shine like a star. Also one of my favourite colour. This week I bought a new jar at H&M, but what it is? You will see it next week. By the way, as you see on the pictures; I finally found a new snake ring. This time it isn’t from Turkey but from H&M. Do you want to know what ring I also bought with it and how our ring collection actually looks like now? Tomorrow there is more!



XoXo from Hazal
Amsterdam

7 comments:

  1. Hele gave nagelak kleur! en wat een mooie nagels zeg! mijne zijn dan echt afgestompte kluifjes haha!
    dankje wel voor je reactie op mijn blog!
    heb jullie blog even doorgekeken echt super!
    hele gave outfits!

    XO mir

    www.mirfashion.blogspot.com
    new here so come check me out!

    ReplyDelete
  2. wow ;o you have sooo long nails :D nice color ;}

    www.myglittlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. amazing nail colour and ring! so cool

    BM

    thebohemiangoods.blogspot.com

    The Flower Girl

    X

    ReplyDelete
  4. Beautiful :))))))

    LOVE
    minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. love the nail colour and the ring !!
    visit and follow my blog if you don't mind dear <3


    daraziivana.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters