Nails - O6-O1-2O11

6 January 2011

BEFORE
NOW

Zoals ik jullie op Twitter liet weten, heb ik iets gedaan waar jullie versteld van worden. Ik heb mijn nagels geknipt! Ja, het begon eerst bij één die brak, daarna twee, drie en bij vier en vijf kan je niet verder.. Ik heb mijn nagels geknipt omdat het geen gezicht is als de helft van je nagels er niet meer zijn.
Maar omdat de meesten mij nooit hebben geloofd dat mijn nagels echt zijn, laat ik jullie ook zien hoelang het nou echt duurt voordat mijn nagels weer groeien. We zijn net in het eerst week van het nieuwe jaar en het is een mooie tijd om te zien hoelang het duurt voordat ze weer mooi zijn!
Ik moet eerlijk toegeven; dat mijn korte nagels wel mooi zijn, maar ik ga toch eerder voor de langere!
En voor die gene die zich afvragen waarom ik minder aan het bloggen ben? Ik loop vier dagen per week stage, en op vrijdag volg ik mijn lessen op school, waarna ik in de avond ook nog werk. Of het leven eerlijk is? Nee, maar dat wisten al toen ze zeiden dat de tandenfee niet bestond!



*As I let you know on Twitter, I've done something where you will be amazed. I've cut my nails! Yes, it started first with one that broke, then two, three and four and with five I could not go further .. I've cut my nails because it is no face if half your nails are gone.
But because most of you have never believed me that my nails are real, I will let you see how long it really takes before my nails will grow again. We're just in the first week of the new year and it is a good time to see how long it takes before they are pretty again!
I must admit, that my short nails are beautiful, but I prefer to rather long!
And for the one who’s wonder why I'm blogging less? I working four days a week as trainee, and on Friday I take my classes at school, where I also go to work in the evening. If life is fair? No, but we knew that when they told us that the tooth fairy does not exist!




XoXo from Hazal
Amsterdam (L)

5 comments:

  1. They're such amazing color!! I love it!! xoxoxoxo

    ReplyDelete
  2. Oh they look a lot better shorter, and I love the colour :)

    ReplyDelete
  3. cool colouuurrr <3
    wanna follow each other? tell me :)

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters