OUTFIT 15-O1-2O11

15 January 2011

Wow, what's happend to my boobs? Really Pam Hazal LOL?


Op de meeste zaterdagen slaap ik uit tot een uur of 11.00 en dan kijk ik goed hoe ik mijn dag verdeel. Vandaag ben ik na het ontbijt/lunch met de hele familie naar de kapper gegaan. Geen grote veranderingen, maar ik heb de puntjes gewoon laten bij knippen en aan de voorkant wat laagjes. Pas toen ik thuis kwam, zag ik dat het niet gelijk zat, maar wanneer kon ik dan terug als ze gesloten waren? Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag? Nee, want ik ben dan niet beschikbaar vanaf 08.30 tot 17.30 uur (stage). Het enige wat ik kon doen was; om zelf dat plukje te doen. Nou ik kan ook zo aan de slag als kapster!
Hoe heb jij jouw zaterdag besteed?



*On Saturdays I sleep mostly till around 11.00 and then I look how I divide my day. Today I went with the family after breakfast / lunch to the hairdresser. No big changes, but I just let them cut my ends and the front in laying. Only when I got home, I saw that it was not right enough, but when could I go back? When they were closed? Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday or Friday? No, because I am not available from 08.30 to 17.30 (internship). The only thing I could do was, to do it myself! Well I can get started as a hairdresser!
How did you spend your Saturday?



Wearing:
Jacket: C&A
Hat: H&M
Tops: H&M
Skirt: H&M
Gloves: Primark
Bag: Vintage



XoXo from Hazal
Amsterdam


9 comments:

  1. he meis!
    vind je rok erg leuk!
    en je hele outfit eigenlijk!:)
    en je haar jaaa ik weet het ik blijf maar over haar praten! geobserdeerd !
    en thanks for the compliment op me blog(L)
    erg lief!
    maar je hebt je best weer gedaan op je outfit(L)
    LOVEIT

    XOmirjam

    www.mirfashion.blogspot.com
    newbie so come check me out
    every day new post (L)

    ReplyDelete
  2. The white coat and especially the hat are great!!! :)
    xoxo F
    http://itsnotjustabag.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Thanks.. i'm following you, too.
    loved the white coat, and your skirt is lovely :)
    xxx

    ReplyDelete
  4. I love your skirt, it is wonderful.

    Thanks for visiting.
    I'm following you.

    And I'm sorry my english is terrible....

    ReplyDelete
  5. hello, love your blog, keep up the good job

    check mine, if you like it follow me, and i will follow you

    xxxxxxx

    ReplyDelete
  6. hee lieverts!
    jaa heb er lang op moeten wachten maar t zit er weer in hoor ! haha.. me bibsje doet nog pijn!
    maarem ik zie geen outfit vandaag? van jullie
    ik mis het?
    ik ging heeeeelemaal kijken jaaa nieuwe outfit .. en nu word ik teleurgesteld beetje jammer haha!
    maar ja ik ben er weer blij mee met me haar nu weer even lang! dus ben ik weer blij mee!
    meiden slaap lekker! en ik bericht em wel weer morgen!
    dikke kusss !

    mirjam

    www.mirfashion.blogspot.com
    newbie, everyday a new post come check me out(L)

    ReplyDelete
  7. thank you for your comment on my blog, i follow you now!
    you have a pretty polka dress, lovely x
    www.thefashionmom.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters