PURCHASES 27-O1-2O11

27 January 2011

PICTURES ARE TAKEN BY OUR SONY CAMERA

Vandaag ga ik proberen zoveel verslagen af te maken als ik kan. Ik wil jullie mijn nieuwe aankoopjes laten zien: een cupcake ketting  / een nieuwe wollen sjaal / nieuwe pumps allemaal van de Primark & de geweldige Grazia.
Hoe heb jij jouw dag besteed of hoe ga je je dag besteden?



*Today I will try to make as many reports as I can. I want to show you my new purchases: a cupcake necklace / new woolen shawl / new pumps, they all are from Primark and the great Grazia.
How did you spend your day or how will you spend your day?



XoXo from Hazal
Amsterdam

19 comments:

  1. Cute cupcake necklace, adorable

    http://beaufashionxoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Mooie pumps! Ik pas dat soort heels nooit want ik heb gewoon maat 36 dus met sneakers en laarsjes en sandalen maar als ik zulke schoenen koop zonder bandjes ofzo is 36 te groot :(

    ReplyDelete
  3. Hi dear! Dank je wel!! Ok laten we elkaar volgen! Nice heels!!!
    xoxo

    Bianca

    http://fabfashion-bianca.blogspot.com/

    http://fabfashion-bianca.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Wauw! Super leuk!
    die ketting heb ik ook! haha!
    I follow you, hope you following me!
    xxxx

    ReplyDelete
  5. dag lieve schatjes!
    zoo ik ben er weer!
    heeeele mooie koopjes zeg!
    super schoenen gaafe kleur sjaal en ben verliefd op die cupcake ketting to die for!
    echt heel leuk!
    hoe is t?
    nou ik ben eindelijk weer beetje op de been! jeeemig he ! 5 kg afgevallen in 3 dagen das tog wel extreem;) naja ik ben er blij mee:P maar opzich de manier waarop kan anders natuurlijk!
    ook al zit die motivatie er nie echt maar dt moet nog komen;) maar ik ben er weer en heb net een fotoshoots gehad! die post ik morgen de fotos dus leuk leuk! ik heb nu een outfit of todayyss! maybe fun iff you check!

    dikke kuss voor julliee! hopelijk gaat alles goed!

    xo mir

    www.mirfashion.blogspot.com
    everyday new post ,come check it out

    ReplyDelete
  6. love the black platform heels...hot!

    rockoomph.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. thanks for the suggestion, the next time I´ll write in english :)

    great shoes!


    x

    ReplyDelete
  8. love that necklace!!!!

    thelibertybelleblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ahh haha jullie zijn zo lief!
    jaa ik ga vandaag werken van 6 tot 9 savonds!
    even 3 uurtjes even inkomen! ben nog nie echt goed ofzo.. dus balen balen balen! ik heb me nieuwe fotoshoot op me blog gezet! dus wel leuk om even te kijken! jullie zijn nu ook lekker druk! dus geen post voor vandaag:(.. jammerjammer!
    lieverts fijne dag en ik hooor van jullie!

    LOVELOVELOVELOVE Mirjam


    www.mirfashion.blogspot.com
    everyday new post,come check it out

    ReplyDelete
  10. oooh leuke spulletjes!!

    ik heb de kaarten voor de show gewonnen via Elle. Ben heel benieuwd!!!!

    fijn weekend girls.

    xxx

    ReplyDelete
  11. Laaaadieeeeeees zie ik jullie vanavond bij de Supertrash show? I hope so!!

    ReplyDelete
  12. Mooie schoenen. En altijd super dat de grazia 1 euro is he haha.
    x

    ReplyDelete
  13. wheereee iis the neww outfittt (L)
    waitting for that one:P
    hehe
    dus vanavond lekker verjaardagfeestje?
    leuk man!
    ik ga niks doen nog ff bijkomen ofzo!
    morgen winkelen daar houden we van!
    is er echt nog een winkel die ik moet zien in amsterdam?
    ADVIES NODIG!!
    hoe was jullie dag?

    hoop snel weer fotos te zien!
    dikke kus voor jullie

    i got a new outfit post , maybe you can check?

    www.mirfashion.blogspot.com
    everyday new post,come check it out

    ReplyDelete
  14. Liefde voor die cupcake ketting! En natuurlijk voor die killer heels!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters