THOSE MEN; DAMN!

19 January 2011

ALL PICTURES ARE FROM STOCKHOLMSTREETSTYLE

Ik heb hier expres gekozen  voor de mannen met donker haar, niet dat ik die alleen aantrekkelijk vind, maar *zucht* ik heb hier geen worden voor..
Ik ben helemaal gek op de kerel op de eerste paar foto’s - normaal knap ik af van een man die rookt, maar bij hem niet.


*I have no words for them, what are they great! I have deliberately chosen the men with dark hair, not that I only find them attractive, but *sigh* I don’t have any words..
I absolutely love the guy on the first few pictures – normally I disenchanted for a man how smokes, but not to him.


XoXo from Hazal
Amsterdam

19 comments:

  1. Great eye candy. ;)
    ~Giselle
    http://www.machinewashwarm.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. inderdaad, wat een stuk zeg, beetje de stijl van James Dean.
    mijn favoriten zijn Hugh Dancy , Johny Depp en Patrick Dempsey
    OMG!!!! Ik ga er ook eens over posten ;-) hihi
    www.thefashionmom.com

    ReplyDelete
  3. hehe! daar houden wij wel van he;)
    die mannen!
    eentje voor jou eentje vooor je zus(je)
    maar waar is de mijne dan?

    mijn mama maakt de fotos de andere keer weer mijn vriendin, en zo gaat t maar door. elke keer zegt me maa nee hee niet alweer en dan kijk ik en dan is t weer niet goed of staat 1 schoen vn mij er nie op! haha ze word er helemaal gek van!

    oeh leuk dat jullie morgen naar de opening gaan lijkt me gaaf! maar er maar een mooi fotootje van! (L)

    kussjeee
    mir

    www.mirfashion.blogspot.com
    come check me out,new posts everyday!

    ReplyDelete
  4. Ow Ow, thanks for the eye candy & ALL the sweet comments you leave on my blog! I'm following you know, hope you do the same :)

    XoXO-Kelli K
    http://thefashionworshiper.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. gaad, these men are handsome!

    ReplyDelete
  6. Olalalaaa!!
    Those men indeed :D
    Xoxo
    Sarah

    ReplyDelete
  7. I saw all your post ! all your blog cos u have lot of perfect picts ! Im in love with your blog !! XOXO from spain sweets !

    www.mrolez.com

    ReplyDelete
  8. I love it! I really like your blog. Join the zara dress give away on my blog if you like :)

    http://givelivelovelife.blogspot.com/2011/01/give-away.html

    ReplyDelete
  9. on Follow the superior part of my web www.mrolez.com :D XOXO

    ReplyDelete
  10. wow! love this pictures :) i'm ur new follower :)
    hope u follow me back :)
    follow me on:
    www.glamourgirl-bg.blogspot.com
    http://www.bloglovin.com/blog/2187105/glamourgirl

    ReplyDelete
  11. Very cuteee :)*
    amazing blog ; )

    if U want follow me and write comment ;*

    ReplyDelete
  12. Thet are lovely to look at non?

    ReplyDelete
  13. OUTFFIIT POSTT(L)

    en hoe was t de opening?

    dikkke kussje M

    ReplyDelete
  14. I have read your blog from the beginning till now. And i must say i like the way you are writing. You are two girls who makes me smile while i'am reading.

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters