NAILS 17-O2-2O11

17 February 2011


PHOTO'S ARE TAKEN BY MY BLACKBERRY (in the evening)

Een nieuwe week betekent een nieuwe kleur; ondanks dat ik vorige week te donker ging, ben ik deze week te braaf gegaan. Ik heb gekozen voor een licht roze nagellak van de H&M genaamd ‘Give a rose 4 me’ die ik 2 maanden terug heb gekocht, maar nooit gebruikt (ik weet; shame on me). Ik heb het erg druk gehad om goede foto’s te nemen. Maar de foto’s heb ik gisterenavond snel genomen met mijn Blackberry. En als jullie dit lezen ben ik mijn laatste minuten aan het aftellen op stage, zodat ik mijn snel kan omkleden voor de (henna)bruiloft van mijn vriendin! Ik hoop dat ik tijd heb om foto’s te nemen!
Ook willen wij de blog van Mirjam delen met jullie, deze geweldige blondine heeft dagelijks een outfitpost, en laat haar gevoel voor mode graag zien op haar blog. Jullie moeten echt een kijkje nemen; www.mirfashion.blogspot.com (L)


*A new week means a new color, even though I went dark last week, this week I went too brave. I chose a light pink nail polish of the H&M called ‘Give me a rose 4’ that I've bought 2 months back but never used (I know, shame on me). I've been busy to take good pictures. But the pictures I have taken quickly last night with my Blackberry. And if you read this, I’m count down my last minutes at my internship, so I can quickly change my clothes for the wedding(henna) of my friend! I hope I have time to take pictures!
We also want to share this amazing blog with you. The lovely blonde Mirjam has daily her outfit post, and let see her sense of fashion on her blog. You should really take a look; www.mirfashion.blogspot.com (L)


XoXo from Hazal
Amsterdam

21 comments:

  1. Your nails are soo pretty!! Love the colour!!

    jos xx

    ReplyDelete
  2. Wow supermooi kleurtje!

    ReplyDelete
  3. Your nails are so pretty & I really like the color on you, it's subdued & elegant :-)

    ReplyDelete
  4. mooie kleur en glans! echt mooi!

    bedankt voor jullie reactie en het opnemen haha, dat mens heeft zelf geen eens een blog of iets waarop je kan reageren dus ja.. dan snap ik wel dat ze die kritiek geeft. Ik ben ook nog maar 15 dus zo gek is het niet dat mijn engels slecht is hahah. Ik ga straks nog een nieuwe post plaatsen dus neem dan een kijkje hihi:)

    liefs

    ReplyDelete
  5. Beautiful color ♥
    Xxx

    www.nathalie-loveforfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. great color ! :D

    www.theperfectplayground.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. oehh meis dat is een geweldig kleurtje!
    (L) liefig!

    maar ja erg he ik heb een bb!
    maar ik ping eigenlijk nooit iedreen zegt altijd mirjam beter neem je gewoon een nokia 3310!
    maar tis nie dat ik juuliee heeel lief vind!
    en geweldig knappe meiden!
    met geweldig mooi lang haar
    en geweldige nagels
    en een geweldige kleding kast!
    nou dan vind ik jullie wel erg lief;)

    Thanks for the comment dears
    i have a new outfit post come check it out:)

    xo mirr

    www.mirfashion.blogspot.com
    every day a new post!

    ReplyDelete
  8. Very nice!!!!!
    i follow you!!

    This is my blog: www.thesinuouselegance.com
    What do you think about??

    ReplyDelete
  9. Thanks for your comment!
    Ofcourse!
    YOu follow me and i follow you?
    xx

    www.fashionapp.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. awesome nail polish! i really fancy your blog as well!

    http://sacheebombom.blog.com

    ReplyDelete
  11. you really have pretty hands. love the nail color. :)

    ReplyDelete
  12. Yeah, let's follow each other:) I follow you via google, I'm nr. 111 *hi hi hi*.
    Hope you follow back!

    http://minnja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Die rind heb ik ook!

    RE: grappig dat je de straat herkent. Ik zat toen inderaad bij 't Vlaamsch Broodhys ofso.

    myvisualillusions

    ReplyDelete
  14. super mooi kleurtje, helemaal iets voor mij x

    ReplyDelete
  15. I love love LOVE this nail color!!! You nails look seriously great!

    That GOOD GOOD Blog

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters