NAILS 21-O2-2O11

21 February 2011

photo's by my Blackberry Bold 9700

Een nieuwe week betekent een nieuwe kleur. En 2 weken terug zag ik dit schitterende kleur groen genaamd ´Gargantuan Green Grape´ en ik kon het niet laten om het te kopen. Het is de eerste keer dat ik voor OPI koos, en ik moet eerlijk zeggen dat het mij wat tegenviel. Voor het juiste groen heb ik meerdere lagen over elkaar heen gelakt. Ik verwachtte dat je voor een duurdere merk sneller effect zou hebben, maar dat was niet zo.
Ik ben dol op groen, en dit is zeker een mooie groen!


*A new week means a new color. And two weeks ago I saw this beautiful green called ´Gargantuan Green Grapeand´ I could not resist to buying it. It is the first time that I chose OPI, and I must honestly say that I fell a little disappointing. For the right green, I painted many layers over each other. I expected for a more expensive brand that effect was faster, but that was not. I love green, and this is definitely a beautiful green!



XoXo from Hazal
Amsterdam

31 comments:

  1. Lovely colour!
    http://haveyoueverfalleninlove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. leuk zo een flashie kleurtje, maar te jong voor mij! x

    ReplyDelete
  3. Lovely color & great blog!!

    Follow me @
    http://luckysparkle.blogspot.com

    Your newest follower,
    ~Anya

    ReplyDelete
  4. LOVELOVELOVEEE ONES!

    hoii!!!
    jaaa ons eerste ping gesprek en t duurde en t duurde en ik hield ervan!
    ik begin steeds meer om me ping te geven!
    kan me beter aansluiten bij cana! maar hazel t was leuk! en gaan we vaker doen beloofd!!!
    Ohh ik heb zin in zondaag!! hopen ook op me salaris! mrr meid! wat een mooie kleur nagelak! ziet er echt super uit (L) LOVEIT!!!

    dikkekuss

    new outfit of today Come check it out!

    Xo mir

    www.mirfashion.blogspot.com
    everyday a new post!

    ReplyDelete
  5. Wat een mooie kleur zeg! Prachtig! Mooie nagels ook!
    x

    ReplyDelete
  6. Wauw! Lange nagels heb jij zeg! H
    Wel hele mooie kleur. Ik ben nog nooit OPI nagellak tegengekomen hier, waar ik woon :(

    ReplyDelete
  7. die vormen zijn mooi! ik heb echt heeele lelijke nagels, vooral de vorm haha:S

    xx

    ReplyDelete
  8. cute :)
    umm..i'm looking for master study in architecture
    hope VU and UVA provide that programmes..
    i don't have any idea about the city, so would u help me to describe some city's atmosphere there..

    ReplyDelete
  9. i love the blogs like u have)
    a follow u
    it will be great if u wollow me too ^^
    http://polinamuse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. this is a great color for spring! i almost got this one!

    rockoomph.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. your nails are soo perfect!!!
    love the color :D

    ReplyDelete
  12. Gorgeous colour! Would look lovely in summer!
    xoxo

    ReplyDelete
  13. Super leuk kleurtje!!! die moet ik ook hebben!


    xoxo

    PS.
    Enter my giveaway to win a minimal necklace

    ReplyDelete
  14. beautiful pictures :)

    great blog I am your new reader, visit my new blog and be my follower if you want
    http://fashionsmiley.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. echt heel leuk modeontwerpen enzo.. daar heb ik ook aangedacht. Multi media etc. lijkt me ooke erg leuk, veel met computers enzo:)
    Hmm.. ik heb aan TMO modemanagement gedacht, alleen dat is misschien iets te economisch voor me, ik ben niet zo goed met getallen. Ik heb in Den Bosch ook een erg leuke opleiding gezien ABC- advance buissiness creation, een beetje economische dingen omzetten in creative ideën en nog veel meer haha. Ik ga er volgende maand waarschijnlijk een meeloopdag doen:)
    Oke bedankt voor de tip, ik denk inderdaad dat ik dan op een gegeven moment niet meer weet wat ik moet posten haha. Vind t zelf altijd leuk als ik veel kan kijken naar posten van andere, die snel achter elkaar zijn, maar is wel moeilijk. Ja misschien inspiratie posts er tussen? nu heb ik veel outfits enzo

    liefs

    ReplyDelete
  16. Ja dat vind ik ook, ik ben ook al een tijdje bezig om een filmpje te maken met allemaal kleine filmpjes van feestjes en gewoon van die onverwachte filmpjes met een leuk liedje erachter hihi. Ben volop filmpjes aan het verzamelen:P
    Ja heel veel succes hoop dat je word aangenomen. Ik moet eerst nog maar eens zien te slagen. Ik ben het echt heeelemaal zat zeg, al dat leren. Ik ben zo bang dat ik niet slaag moet ik nog een jaar op deze stomme school haha.

    liefs

    ReplyDelete
  17. dankjewel meis! Oh oke, dit je nog op middelbaar dan 6VWO ofzo?
    Ja leuk een filmpje, alleen ik doe zegmaar de filmpjes zonder geluid en dan alleen een liedje en beeld zegmaar hihi, ook stukjes van vroeger toen ik klein was, toen ik er erg fashionable uitzag #notttt hahaha;)

    xxxx

    ReplyDelete
  18. love this nail polish! truly beautiful!

    sacheebombom.blog.com

    ReplyDelete
  19. wow the colour looks amazing :) Xx

    ReplyDelete
  20. Ik vond OPI ook tegenvallen! Heb van de Burlesque collectie een glitternagellak. Toch jammer voor dat geld, Catrice doet het dan beter!

    xoxo

    www.LindsayVallen.nl

    ReplyDelete
  21. OPI has a lot of great colour, love this one!




    LA

    ReplyDelete
  22. love teh coolour! :)

    http://houseofesha.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. oh dit kleur is echt prachtig!

    please visit&follow my newblog:
    http://burstintocreation.blogspot.com/
    xx

    ReplyDelete
  24. prachtige kleur!
    love your blog!
    -x-

    http://blondfreckledgirl.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters