NAILS O1-O2-2O11

1 February 2011

PICTURES ARE TAKEN BY MY BLACKBERRY BOLD 9700


Een nieuwe week betekent een nieuwe kleur: deze week laat ik Barbie weten dat ik ook met roze kan spelen. Het potje is van 2True die verkrijgen is bij Kruidvat (drogisterij). Ik was opzoek naar die ene felle roze van Essie maar helaas een verkooppunt in Amsterdam is sinds een tijdje gesloten. Ook wil ik jullie mijn nieuwste ring (klik voor collectie) en bril van de H&M laten zien.

Het is de eerste dag van februari van het nieuwe jaar en wat hadden wij een top maand meegemaakt. Onze blog begint steeds te groeien en daar zij wij trots op. Wij hebben onze idool Olcay Gulsen ontmoet tijdens de opening van Supertrash in Amsterdam. Helaas konden wij niet bij AIFW zijn, maar wie weet zullen daar ooit toch een keer naar toe gaan, maar voor nu nog niet. Ook zullen wij niet zeggen dat 2O11 ons jaar wordt maar 2O14/2O15!



*A new week means a new color: this week I let Barbie know that I can also play with pink. The jar is from 2True that’s available in Kruidvat (drugstore). I was looking for that one bright pink from Essie but unfortunately an outlet in Amsterdam has been closed for a while. I also want to show you my new ring (click for the colection) and glasses of H&M.

It is the first day of February in the new year and what had we a great month. Our blog starts to grow and as always we are proud of that. We have met our idol Olcay Gulsen during the opening of SuperTrash Amsterdam. Unfortunately we could not go to the AIFW, but who knows maybe another time, but not now. We will not tell u that 2O11 going to be our year but 2O14/2O15 will!



XoXo from Hazal
Amsterdam


25 comments:

  1. That nail polish is gorgeous, it's so bright and fun!
    That ring is to die for, love it!
    Thanks for your comment, I'm now following you like you asked, follow me back? :)
    xoxo

    ReplyDelete
  2. love the ring and glasses!

    rockoomph.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. hahaha! laat je barbie weten!
    je had t me niet verteld toch?
    haha!
    super mooie nagelak!
    wat kan ik zeggen ik hou er wel van haha!
    hoe was jullie dagje?
    gave ring ook en je Bril wauw!
    en jawel 2011 word ook jullie jaar (L)

    Kusjeee


    new post Online,Come check it out

    www.mirfashion.blogspot.com
    everyday a new post

    ReplyDelete
  4. I'm not the girly girly type but this color is really cute!

    ReplyDelete
  5. ...thanks for the comment!!!...is only a tribute of love to love!

    ...you are wonderful!

    ReplyDelete
  6. gorgeous colour and i love that ring! x

    ReplyDelete
  7. Your nails are gorgeous and I love the ring as well! :)

    star-crossed smile

    ReplyDelete
  8. Love the nail varnish!

    http://thefashioninbox.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Thanx for the comment but I accidentally deleted on the email notification!
    Anyways yeh I would love to follow each other! I'm following right now!!

    ReplyDelete
  10. Moooooie nagellak!!
    Ik heb dat merk nog helemaal niet gezien bij de Kruidvat! Echt gek!
    Ik heb altijd Catrice. Die is ook heel goed!
    Ik zal binnenkort wel even posten op mijn blogje;)

    Thanks for the lovely posts!

    Hugs and Kissess!

    Jeaniephoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. super leuke kleur de nagellak! x
    www.thefashionmom.com

    ReplyDelete
  12. I already followed before you ask me dear:)
    follow me back if you don't mind <3



    daraziivana.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Leuke ring! Die wil ik ook:)

    xx Pris

    ReplyDelete
  14. Geweldige kleur nagellak..
    Coole ring..

    Check my blog and if you like, we can follow each other,,,

    Doeg

    ReplyDelete
  15. everything is gorgeous! thanks for the comment on my blog! following you thru google. follow back? =)

    http://fashioneggplant.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Zeker mooie ring en nagellak!

    ReplyDelete
  17. Haha wat leuk! Ik ben juist niet van het goud. Ik ga denk ik ook die ring die jij van H&M Divided hebt ook kopen want ik vind hem zoooo leuk :D

    ReplyDelete
  18. Ah dank jullie wel! Ik vind de ring echt super en nagellakkie ook :)

    Ik volg jullie nu!

    xoxo,
    www.thefashionwritress.com

    ReplyDelete
  19. nice nail color and rings. thanks for the english subtext! :)

    thechyrelgomez.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. I love the pink polish! Very barbie & makes me think of spring : ) Lovely blog

    http://www.horsesandheels.com

    ReplyDelete
  21. love the glasses!

    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    (there's a GIVE-AWAY on my blog - foxtail!!! :)

    ReplyDelete
  22. Hey meiden!! Ik ga denk ik ook zaterdag maar als dat niet lukt sowieso zondag :D Wel vroeg gaan he!

    ReplyDelete
  23. Love the color of your nails, it reminds me of Chanel's Fusion. It's fab!
    And the glasses are really cool and perfect for creating a nerdlike style!
    xxx

    ReplyDelete
  24. Mooie kleur nagellak!!

    Liefs,
    Virtualfashionview.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters