NAILS O4-O2-2O11 / WIC BY HERÔME

4 February 2011


Look at my gum on the table LOL (I didn't found a trash fastly)
Also take a look at her site!


Misschien net te vroeg om te zeggen een nieuwe week is een nieuwe kleur. Maar zoals jullie nu al hebben gezien is dit de kleur voor volgende week (week 6). Ook dit keer heeft Douglas the WIC by Herôme nagellak dag georganiseerd. En ik als nagellakliefhebber mocht dat niet missen. Samen ben ik met Cana erna toe gegaan. Ik was van plan om voor een bruine nude kleur te gaan, maar als op het laatst koos ik voor een jeans blauwe kleur. Als laatst kregen wij het potje nummer 119 genaamd 'Honolulu' t.w.v. 6,95 mee naar huis. De actie loopt nog tot zondag 7 februari. Welke kleur zouden jullie graag willen zien voor week 7?
Ook zagen wij een leuke dame die even op de foto moest.


*Maybe it’s just too early to say ‘a new week is a new color’. But as you already have seen this is the color for next week (week 6). This time, the Douglas organized a nailpolish day from WIC by Herôme. And I as lover of nail polish could not miss that. Together I went with Cana to there. I was planning for a nude brown color, but if in the end I chose a blue jeans. As last we could took the jar number 119 named 'Honolulu' for 6,95 for free to home. The campaign runs until Sunday7  February. Witch color would you like to see for week 7? We saw a nice lady who must been on the picture.



XoXo from Hazal
Amsterdam

16 comments:

  1. love it! passing on the stylish blogger award to you. visit my blog for details =)
    http://fashioneggplant.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Looooooooove the blue colorrr!!!

    Super mooi! :D

    xxxxx Jeanie

    ReplyDelete
  3. Hot blue for nails!
    I really love your blog, following you, follow me back if you want! <3

    ReplyDelete
  4. prachtig die kleur!! Ik ben ook gek op nailpolishes:)
    Wij volgen jullie!!:) Hopelijk zien we jullie snel op onze blog als volgers:)

    Love & kisses

    FF

    ReplyDelete
  5. nice colour =)
    check out our blog and let as know what u think =)
    kisses

    ReplyDelete
  6. Oh wat een mooie kleur blauw heb je nu! Ik ben nog steeds opzoek naar die Herome nagellak. Ik ben laatst bij de kruidvat geweest omdat ik wist dat ze daar Herome hadden maar ze hadden geen kleurtjes alleen top coat :(

    ReplyDelete
  7. Leuk meiden. Ik kom om in de nagellakjes:) heerlijk! die vintagemarkt is inderdaad vrij duur. maar snuffelen is altijd leuk toch? die nagellak van AP was 9 euro per stuk. Duur, ik weet het, maar het is een hele grote fles en er zitten geen chemische middelen aan toegevoegd waardoor het beter is voor je nageltjes:) echt een aanrader~!


    xxx pris

    ReplyDelete
  8. Mooie kleur, ik ben echt jaloers op je lange nagels.
    X

    www.nathalie-loveforfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. hee meiden!
    ahh ziet er mooi uit!
    was het leuk ? .. wel leuk dat dat zo gedaan word!
    is het dan gratis? of betaal je er nog wat voor!

    ik ga ook eens even op die blogger der site kijken die je erbij had gezet!

    hebben jullie nog wat gedaan t weekend?
    moeten jullie nog werken ofzo?
    ik ben zondag morgen dus eindelijk weer keertje vrij! heerlijk maandag en dinsdag weer vol aan de gang!
    ben ZOO moe
    tis nu 4 uur snachts en ik zit gewoon me blog aan te vullen!
    wat een liefde hier voor haha!

    lieve meiden heb een fijne dag!

    en dikke kus mir


    i have a new outfit post come check me out!

    www.mirfashion.blogspot.com
    every day a new post!

    ReplyDelete
  10. thanks for the comment! I don't have my shoes from zalando. my mother bought them for me in england.
    x

    ReplyDelete
  11. I think that the "pink thing" it's pink sauce or something! hahaha I'm not sure if it's correct in english :/ Kisses <3

    ReplyDelete
  12. love the colour of your nails. =) do you want to follow each other?
    xoxo

    ReplyDelete
  13. Oooooo I am loving the blue! Very pretty, maybe next week you could show some shades of orange? I always wanna do orange but cannot find the right shade

    http://www.horsesandheels.com

    ReplyDelete
  14. Ah supergaaf,
    mooi kleurtje ook!
    Shit ik wist helemaal niet dat die dag(en) er was/waren!
    Volgende keer wil ik ook haha,
    Herome is fijn ^^

    &Ik ga zo eventjes de blog van dat meisje bekijken!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters