OUTFIT 13-O2-2O11

13 February 2011

SOME PICTURES FROM THE HHF
LILLY'S CUPCAKE

Zoals de meesten Nederlanders weten is er vanaf zaterdag 12 tot 20 februari de Huishoudbeurs in Amsterdam RAI. Een drukke beurs voor de meeste vrouwen die opzoek zijn naar koopjes. Vandaag ben ik met Cana mijn collega gaan helpen met haar goede product Vevina op de huishoudbeurs. Daarna zijn wij gezellig gaan kijken wat er te zien was. Ik heb niet veel gekocht alleen een paar mascara’s van L´Oreal, ik zag wel een ´hele goede´ stijltang maar voor een prijs als €118,00 denk ik er twee keer over na. Vorige week zondag toen Cana en ik de stad in waren gegaan, heb ik deze blazer en dit stoere t-shirt gekocht: EVERYBODY TALKS ABOUT MY BLOG (HOW COOL IS THAT)!



*As the most Dutch people know, from Saturday 12 till 20 February it is the Household Fair in Amsterdam RAI. A busy show for most women who are looking for cheap things. Cana I were helping my colleague today with her good product Vevina on the Household Fair. After that we were taking a look of everything. I have not bought a lot only a few L'Oreal mascara, I did see a 'very good' straightener but for a price as € 118.00, I would think twice about it.. Last week on Sunday Cana and I went shopping and  I have bought a nice blazer and this cool t-shirt: EVERYBODY TALKS ABOUT MY BLOG (HOW COOL IS THAT)!




Wearing:
Blazer – Zara
T-shirt – Pimkie
Hat – H&M (for Aids)
Bag – H&M



XoXo from Hazal
Amsterdam



40 comments:

  1. Awesome t-shirt, I'd love to get that oe, too :-)
    The cupcake looks so delicious, makes me wanna eat one, too!

    ReplyDelete
  2. How great is that t-shirt!?! :)
    ~Giselle
    http://www.machinewashwarm.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. I want your t-shirt! haha.
    Love the wedges!
    Looking great as always, darling! <3

    ReplyDelete
  4. I love that t-shirt! :))

    www.thecabinetoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Mooie kleur blazer en geweldig t-shirt.
    Xxx

    www.nathalie-loveforfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. oops! sorry i think there was a trouble when i tried to follow this blog yesterday, but now i'm following you :)
    nice look <3

    ReplyDelete
  7. cute outfit! you girls rock! check out my blog!
    www.cocoandolive.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. wow love your tee!!!

    xx Marina

    http://malibuananas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. I want that cupcake!! :O
    Leuk shirt..

    ReplyDelete
  10. your shirt is too cute!!! =)
    join my Stila giveaway!!!
    http://fashioneggplant.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Wat een geniaal shirt! Echt geweldig! Is de huishoudbeurs leuk ja? Ik ben er echt nog nooit geweest, maar ik heb er veel over gehoord natuurlijk haha. Misschien toch eens naar toe gaan..

    ReplyDelete
  12. Hi...Thanks for your comment on my blog...
    Sure...Your blog is great...I follow you and I hope you will follow me too!!!Kiss!!!!

    http://thevogueadvisor.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. nice look... i like the statement shirt...
    nice blog too.. check out mine and follow each other if you like..
    Closet Test Tube

    ReplyDelete
  14. Dat vind ik nou ook! Ik heb m'n abonnement ook alvast opgezegd. Het was altijd een superfijn blad, maar ik vind nu alleen 'miss fi' nog echt leuk haha.

    ReplyDelete
  15. Neeeh, zij is juist superleuk! Maar It's you, you, you ook wel, herkenbaar idd haha.

    Ik volg jullie! (:

    ReplyDelete
  16. thank you..
    i'm following you too... :)
    Closet Test Tube

    ReplyDelete
  17. Dankjulliewel.
    Volgens mij hangt die blazer al een tijdje in de winkels maar het is in ieder geval die van 29,95.
    Xxx

    www.nathalie-loveforfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Unfortunately there aren't any JC shops in Germany either! I bought my Litas on solestruck.com :)
    xoxo F
    http://itsnotjustabag.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. love this outfit :D

    www.theperfectplayground.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Supergaaf shirt! Ik zag zoiets bij de Pinkie met "My blog is more fashionable than yours" maar ik vertel mijn blog nooit aan vrienden en bekenden haha, dat wil ik gewoon niet en heb geen idee waarom :P
    x

    ReplyDelete
  21. die t-shirt is super cool !!! x

    ReplyDelete
  22. Loved the t-shirt..so cool! :D
    I need that ehhehe

    Kiss from Portugal,
    Sara

    ReplyDelete
  23. love your shirt, so cute!

    following xx
    http://madelineweber.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Love THE SHIRT!! very cool. :D
    the cupcake and bubbles i looove <333

    ReplyDelete
  25. Oh that's really bad :( I think it's quite safe to order from solestruck.com, many bloggers do it, but as the shoes are shipped from the US to Europe, it costs quite much because of the taxes and such :S
    xoxo F
    http://itsnotjustabag.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. LOVELOVELOVE the shirt
    lekker toepasselijk ook he !:)
    je ziet er super uit!
    je haar glanst ook zo super mooi!(L)
    stunningstunning stunning!

    maarem jaa in de vakantie!
    is dat niet volgende week:?

    ik heb zelf geen vakantie dus ik ben wel altijd vrij op woensdag en donderdag!

    Hoe is het verder liefjes?
    nog leuke dingetjes meegemaakt?

    LOVE + dikke kus mir

    thanks for commenting..
    I got a new outfit post come check it out..


    www.mirfashion.blogspot.com
    everyday a new post (L)

    ReplyDelete
  27. Haha dat shirt is gaaf!
    &Jeej ik denk dat ik dit weekend ook eventjes langs de HHB ga ^^

    ReplyDelete
  28. Dat shirt is echt zo geweldig! Mooie outfit :D x

    ReplyDelete
  29. I'm sure you'll find a great pair of JC shoes soon! :)
    xoxo F
    http://itsnotjustabag.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. you really can't go wrong with a good blazer. i love to throw one on over tees too! love the huge chunky necklace.

    rockoomph.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. GEWELDIG shirt meid! Die hoed en wedges zijn ook
    prachtig!
    xx

    ReplyDelete
  32. Hi, thanks:) I follow you back now!

    ReplyDelete
  33. Hallo Hallooooo!!!:)

    Zoooo leuke foto's!
    Erg mooi dat zwart-wit!!

    En je schoenen zijn echt geweldig! En het shirt doet het em!:P haha zoo leukk!

    Dikke kussss (K)

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters