OUTFIT 27-O2-2O11

27 February 2011





Hi guys, het is een tijdje terug dat we een echte outfit post hebben genomen, maar vandaag hadden wij beide tijd voor de outfits! Het weer is nog steeds extreem lelijk! Natuurlijk is Nederland geen Nederland, als het niet regent. Waardoor ik mij heb moeten schuilen voor de outfit. Ook heb ik mijn eerste video erop staan; in één keer gedaan en heel snel, want er liepen steeds mensen naar de metro vandaar dat je mij een paar keer om mij heen ziet kijken. Soms keek ik een beetje arrogant, maar ik ben echt niet zo haha! [houdt onze blog in de gaten, voor Cana’s outfit].


*Hi guys, it's a while back that we have taken a real outfit post, but today we both had time for the outfits! The weather is still extremely ugly! The Netherlands should not be the Netherlands, if it is not raining. So I had to hide myself from the rain for the outfit. I also have my first video, It was the first snap and very fast, because there were people walking to the metro, that’s why you see me looking around me. Sometimes I looked a little arrogant, but I am really not arrogant haha! [keep an eye on our blog for Cana's outfit]



Wearing:
Hat – H&M (men, Aids collection)
Bikker Jacket – H&M
Shirt – H&M
Pants – La Chicka
Bag – Vintage from mothers wardrobe
Shoes – Primark



XoXo from Hazal
Amsterdam


50 comments:

  1. hii dolls!

    MM:( anders was ik nu gewoon met jullie geweest, lekker geshopt leuke gezellige fotos gemaakt:(.
    jammer jammer.. mja tis echt kak want me Salaris komt de 27ste maar soms is het ook zo dat ze het dan net voor t weekend krijgt. mjaa nu morgen of dinsdag dus dat was wel even balen!

    hebbn jullie nog iets leuks gehaald?
    en leuke dagje gehad?
    mooie outfit meis
    Weer super gedaan..

    ik wacht in spanning af voor cana der outfit (L)

    LOVEEE

    kissies. mir

    www.mirfashion.blogspot.com
    everyday a new post.

    ReplyDelete
  2. Hier is whatsapp maatje speaking:
    Oeh leuk jasje. Sowieso erg leuke outfit :D
    En... IK WIL JE WIMPERS!

    ReplyDelete
  3. Je jasje en ring is echt mooi!
    x

    ReplyDelete
  4. Incredibl blog! I love the header! You have great style :)

    The Flower Girl

    thebohemiangoods.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. aww u look great!
    I want ur lipstick my dear!

    ReplyDelete
  6. cool Blog

    hugh serah

    http://serah-de-fashix.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. great outfit :)))

    http://minnja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. haha yeah we know, sorry - we have just been so busy lately! but we did not forget about you! :] love your mickey mouse tee! so CUTE!!!

    xo, camilla & valerie
    abutterflybyday.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. that mickey mouse shirt is soo cute! :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. hartstikke mooi meid! wat een mooie lipstick ook zeg,
    waar heb je die vandaan?
    x

    ReplyDelete
  11. love your blog! and your outfit!
    please follow me :)
    www.rohinisood.blogspot.com
    x

    ReplyDelete
  12. you look great :D and i love mickey-shirts xD

    ReplyDelete
  13. haha hele leuke outfit hoor! je keek niet arrogant;)
    leuk idd weer 'n seen outfitje hihi, hij is super leuk. en een filmpje vind ik ook heel erg leuk, ben ik ook mee bezig, maar dan totaal iets anders hihi. zonder tekst met een liedje en dan gewoon allemaal spontane stukjes achter elkaar hihi.
    kan niet wachten tot de outfit van H.

    kus

    ReplyDelete
  14. ik bedoel de outfit van C. hahah

    xxx

    ReplyDelete
  15. haha ja.. foutje hihi:P

    dankjewel! Hihi is inderdaat een mooi plekje hihi, daar ga ik dnek ik vaker heel om een frisse neus te halen en mijn outfit te fotograferen hihi:)

    ja ik verlang ook al naar weekend, vakantie! Eindelijk vrijdag vakantie! Ik heb nog 5 dagjes school.

    Hihi ja ik heb er al wel zin in hihi. Ik doe met een paar vriendinnen allemaal dingentjes met de amerikaanse vlag, shirtje van asos enzo.. waarschijnlijk post ik daar ook nog over hihi.

    Ik heb nog niet heel veel matriaal voor mijn filpmje dus dat kan nog wel eventjes duren hihi:P Ik probeer wel zoveel mogenlijk te filmen haha.

    sweet dreams(L)
    xoxo

    ReplyDelete
  16. Adorable outfit!
    love your hat to ;)

    xoxo

    http://mirelamededovic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. great outfit! i like your hat!

    ReplyDelete
  18. Great outfit, I looove the hat! I've a thing for hats *lol* The jewelry is amazing, too, everything fits together perfectly & the video is so cute :-) You don't look arrogant at all & your have a very nice voice.
    RE: I didn't know you don't buy off Ebay & I also haven't heard about the polish brand you mentioned *shame on me* *gg* I need to google it!

    ReplyDelete
  19. hmm how about now? i unfollowed and followed again so maybe technical error? sorryyyyyyyyyy haha
    btw cute outfit and loveee that lipstick colour!!

    x

    nrahrahrah.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. I am in love with those shoes and that beautiful lipstick color! Great outfit. :)

    <3Chelsea Elizabeth
    http://www.organizedxxmess.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. love your tee, want one for myself!

    ReplyDelete
  22. I love your bag, and your pyramid ring :D

    ReplyDelete
  23. yeah sure we can do, but i think we already do hhehe. Take care!

    xoxo

    http://mirelamededovic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Super leuke blog hebben jullie zeg !! Echt leuke posts etc. Ik vind je outfit heel leuk en ook je make-up is super !

    ReplyDelete
  25. Thank you so much for your lovely comment!! Of course I would like we follow each other!! I'm following you now!! Great blog!!

    http://myownstrangelittle-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Hey I just awarded you with the versatile blogger award :) Please visit this link to read more: http://tamworddict.blogspot.com/2011/02/versatile-blogger-award.html

    Tam
    Word[Ad]Dict

    ReplyDelete
  27. Great hat! And I just started following :)


    Fashezine

    ReplyDelete
  28. Ik volg jullie al(:
    Volgen jullie nog terug? x

    ReplyDelete
  29. Love the outfit, Mickey Mouse is so cute! :D. Also, love your studded ring, gorgeous!
    xoxo

    ReplyDelete
  30. love that outfit and your look beautiful with that lipstick :D

    www.theperfectplayground.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. haha leuk dat jullie wachten want kan echt nog wel een tijdje duren hihi:P.
    Ja dat is raar he! ik heb de vakantie nog lekker tegoed!:) Moet trouwens wel snel een baantje hebben hoor, want mijn wensen kunnen niet vervult worden van mijn saldo op de bank hahaha..:( jammer


    xxx

    ReplyDelete
  32. Wat een súper outfit en leuke blog zeg!
    Oh en trouwens ik houd een give-away waarmee je een jurkje naar keuze kan winnen, misschien wil je meedoen?
    Liefs ♥

    rimonabahere.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. THANKS!
    love the mickey shirt *_*

    xx
    herphotograph.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. I follow you already !!! Hope you follow back :)

    http://minnja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. lovely photo's and blog !
    xxx

    www.fashionapp.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Love this outfit!It is very chic but also so cute with your Mickey shirt!A success!
    :)
    Eugénie
    http://www.inblogwitheugeniebaby.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. leuke outfit!
    en het antwoord op je vraag: nee, ik zit niet op het modelyceum! ik doe conservatorium zang in de richting musicaltheater, heel anders haha! dacht je dat je me herkende?
    x lisa

    lisarosalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Adorable outfit! I love Mickey! And that bright pink lipstick is GORGEOUS on you!! xoxo

    ReplyDelete
  39. Love the outfit, but love the pink lips! A perfect shade

    ReplyDelete
  40. J'aime ce total look noir! Bisous et bonne journée
    http://Marieblogueuse.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. haha gelukkig!
    Ja misschien wel, nu moet ik echt iets gaan zoeken haha, maar eerst even lekker carnavallen haha. Ik houd eigenlijk ook helemaal niet van de muziek, maar vind het wel leuk om een outfitje bij elkaar te zoeken haha:)
    succes met stage

    xxxxxxx

    ReplyDelete
  42. de 7de foto is zo mooi, liefde voor de schoenen & je lipstick :') !

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters