VOLUNTEER; DDDB

19 February 2011


Een tijdje terug heb ik jullie al verteld, dat ik als vrijwilliger schrijf voor een buurtkrant van Amsterdam Oost genaamd Dwars door de buurt. Ik schrijf samen met een stagiaire leuke stukken voor jongeren tussen de leeftijd van 12 tot 18 jaar. Het eerste nummer is een paar weken geleden uitgekomen en die wil ik graag met jullie delen. Voor het stuk heb ik een jongedame geïnterviewd over het dragen van Uggs, want kijk maar om je heen de meesten houden hun voetjes warm in de winter met Uggs! Helaas is het stuk in het Nederlands geschreven!


*A while ago I already told you that I write as a volunteer for a local newspaper of Amsterdam East called ‘Dwars door de buurt’ (crossing through the neighborhood) . I write with an intern great pieces for young people between the ages of 12 to 18 years. The first number was released a few weeks ago and I would like to share it with you. For the part, I interviewed a young lady about wearing Uggs, because look around and you see that most people keep their feet warm in the winter with Uggs! Unfortunately, the part is written in Dutch!



XoXo from Hazal
Amsterdam

10 comments:

  1. Uhm ik heb rode Vans gekocht voor de zomer, want ik vindt dat zo leuk onder een kort broekje of een schattig jurkje staan haha! Uhm ik heb aankomende week vakantie maar ik heb alles al zowat volgepland haha. We kunnen wel een keer in het weekend! Ik woon zelf niet in Amsterdam nee, dat vindt ik wel jammer haha. Ik woon in IJmuiden, weet net of je dat kent? Ongeveer 20 minuten met de boot en half uurtje met de trein :P X x

    ReplyDelete
  2. Ik heb al 2 paar all stars dus ik dacht, ik ga nu lekker voor Vans haha. Ja IJmuiden is een dorp maar er gaat wel een trein naar Driehuis! Dat is 5 minuutjes fietsen van mijn huis.

    ReplyDelete
  3. Nee ik ben inderdaad niet veel op twitter. Maar IJmuiden is ook niks aan hoor, hier valt niet veel te zien en ik ga vaak naar Amsterdam dus het is niet zo heel erg als ik daar heen moet! Heeft een van jullie of hebben jullie allebei misschien Facebook ofzo om te contacten? X

    ReplyDelete
  4. Oh how exciting to write for a newspaper! Unfortunately I don't speak Dutch, but I'm sure you did great. I see lots of people wearing Uggs, too, not here in my village (people aren't exactly stylish around here *gg*), but when I go to town.

    ReplyDelete
  5. Oh haha nou ik had ook een BlackBerry maar hij liep steeds vast en me server lag er de hele tijd uit dus nu heb ik een iPhone! Vindt ik veel chiller haha. Heb je misschien een e-mail adres waar ik mn telefoonnummer naartoe kan sturen dan? :D x x

    ReplyDelete
  6. congrats girl :)
    i following u now
    btw, netherlands is ur hometown, isn't it?
    would u give me some advice about the best architecture college there?
    i want to continue my study there..

    ReplyDelete
  7. oh its a pity i can't read it. super cool that you write an article for the paper though. Let me know if you want to follow each other :)

    http://opinionslave.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Great blog :).
    Follow me? I'll follow you too :).
    Alla Moda e con Stile

    ReplyDelete
  9. Follow you. Have a great day :)

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters