OUTFIT O2-O3-2O11

2 March 2011

  
Vandaag heb ik gestemd voor the provinciale verkiezingen. Ik stem al vanaf mijn 18e en bijna altijd is mijn stem naar een vrouw uitgegaan. Daarna was ik even naar de tandarts gegaan voor mijn beugel, waar een stuk gebroken is. Na mijn bezoekje aan de tandarts, ben ik mijn BFF Shane gaan helpen met verhuizen. Net of ik niet moe genoeg was, ben ik even met de meiden Begum en Hazal een hapje gaan eten. Drukke dag kan je ook hebben op je vrije dag!



*Today I voted for the provincial elections. I voted since I was 18 and almost always I have voted for a woman. After that I just went to the dentist for my braces, a piece was broken. After my visit to the dentist, I went helping my BFF Shane with moving in. Like I wasn’t tired enough, I had dinner with my girls Begum and Hazal. Today it was a busy day from my day off.


 Wearing:
T-shirt - H&M
Jacket -  Vera Mode
Cardingen - Vintage
Shoes - Primark
Bag - Vintage
Lipstick - Action
Nailpolish - O.P.I
 

xoxox from amsterdam cana


30 comments:

  1. really likee this outfit, babe!

    http://www.julia-louise.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. I like this outfit! I want a backbag 2!! :)

    www.thecabinetoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. alweer zo'n leuke outfit! super! dat vestje is heel mooi.

    haha leuk dat jullie geinteresseert zijn hihi:)
    dankjewel:)
    Ja dat vind ik ook, ik denk dat er best veel mensen zijn die dan meteen door klikken als ze zo'n lap tekst zien hihi. Hopelijk kijken ze verder:)

    Ik heb vandaag mij asos shirt binnen gekregen dus er komt bijna een post over, moet eventjes kijken wanneer ik tijd heb om de foto's te maken, want moet even hard gaan leren morgen:(

    xxxx

    ReplyDelete
  4. I ADORE your bag, so vintage, so chic, so pretty...!


    xo
    Théa Unknown
    http://theaisunknown.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. haha ja kun je gerust doen hoor! Ik heb er ook al ooit sieraden en een heel mooi jurkje op besteld. Ik ga waarschijnlijk ook nog een bikinie doen hihi:) Kijk maar bij januari asos dress ofzo.. hihi
    Je moet gewoon kijken wanneer er geen verzendkosten zijn, want dat is heel vaak.

    ReplyDelete
  6. Wonderful outfit, oh my gosh, I adore your hair :-)
    Thank you for the award! xo

    ReplyDelete
  7. Thank you, yes, those are my natural nails.

    ReplyDelete
  8. This is such a cute casual look. We love your lipstick!! ;) <3

    T & J

    www.thestylerawr.com

    XoX

    ReplyDelete
  9. wow, looks great :))

    LOVE minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. I love your shirt and your hair is GORGEOUS!!

    ReplyDelete
  11. nice outfit! i really like these big loose tees! yours is aamzing!

    sacheebombom.blog.com

    ReplyDelete
  12. Great t-shirt, it goes very nicely with the rest of the outfit!

    ReplyDelete
  13. u look fabulous!
    I want ur hair
    <3

    ReplyDelete
  14. a nice full day! love the lipstick color!

    rockoomph.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. love the post! your blog is stellar amazing!
    and have a new follower! :)

    thatgirlkip.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Nice outfit !! a little bit rock touch, like it !!!

    kisses
    hannah
    http://elegantesque.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Thnx voor de reactie =)
    Als je een nieuw bericht gaat plaatsen, staat er rechts van nieuw bericht, bericht bewerken toch?
    En daar weer rechts van staat pagina's bewerken.
    Klik op pagina's bewerken en dan op nieuwe pagina.
    Dan krijg je dat zo
    x

    ReplyDelete
  18. je kan trouwens ook met mastercard en measto, mijn vader doet altijd met credit card, volgens mij is master of meastro een credit card;) haha.. kijk maar:P Hopelijk vinden jullie wat leuks voor die heerlijke lente die eraan komt:)
    Ik ga waarschijnlijk bij de volgende gratis verzend kosten een bikinie doen en misschien nog wat anders leuk hihi. Ik moet alleen wel gaan stoppen met kopen nu en sparen, want ik ga in mei met vere en nog een aantal andere vriendinnetjes met school naar LONDON aaah ik heb er zoveel zin in. Maar dan moet ik natuurlijk ook geld hebben haha, heb nu namelijk kleedgeld en dat is niet leuk!
    gelukkig hoef ik sport en andere dingetjes niet zelf te betalen, dus ga ik bij de abercrombie lekker veel sport en pyamatjes kopen hahah:P
    Hebben jullie ook gehoort dat er een Victoria Secret in London komt in mei? Ik hoop zo dat ik er dan ben als ie er is haha. Ik heb een prachtige bikinie gezien:P

    xxxxkus

    ReplyDelete
  19. Love your outfit ;-)
    Kiss
    http://melle-lunettes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Wat een geweldige cardigan lieverd! Ik heb ook gestemd, voor de eerste x in mijn leven gisteren :P
    x

    ReplyDelete
  21. daglieeve schatjes!
    wat een leuk outfitje cana!(L) staat je echt super goed!
    echt heel mooi gedaan!
    jaa river island is erg duur,
    maar wat een geweldige spullen daar zeg ! jeeetje! wow (L) ..

    hoe was jullie dag?
    morgen heb k weer een lange werkdag pff!
    geen zin in!..

    12 uur weer aan de gang!

    fijneavondje lieferts


    i have a new outfit post, come check it out!

    XO mir

    www.mirfashion.blogspot.com
    everyday a new post.

    ReplyDelete
  22. ja is idd dichterbij maar ik denk dat je dan een ticket moet hebben, want dat is pas als je door de duane bent toch haha?
    Ja en de Abercrombie en hollister haha en aah heb er zo'n zin in! Moet idd een baantje hebben haha, maar ja.. waar;)

    xxx

    ReplyDelete
  23. love your outfit! your bag is cute! :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Oeh I like the cardigan!
    Hihi leeeeuk.

    ReplyDelete
  25. hoi lieverts!

    wat een dag, ben weg bij me werk.. dus opzoek naar iets anders, ben best wel kapot ervan mjaa moet door he!(L)

    kan nie wachten tot dat ik julie outfit Zie vn morgen!(L)

    ik ben beetje verdrietig dus ik heb nie zoveel te zeggen:$
    niet om jullie schatjes!

    dikkekusje
    mir

    www.mirfashion.blogspot.com
    everyday a new post.

    ReplyDelete
  26. This outfit looks so comfy!!!!!!!!!!
    Nice shirt!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  27. great outfits girls! sure lets follow eachother

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters