GIVEAWAY; A GIRL CAN'T HAVE TO MANY RINGS

9 March 2011

YOURS AND OURS

Wie kende het niet om 100 volgers te hebben? Wij wel en we hebben zojuist de 200 bereikt! Hier worden wij dus echt blij van. En hoe goed kan je het ‘vieren’ met een GIVEAWAY.
Zoals jullie weten houdt elke dame van een mooie ring. Zo hebben wij voor ons een zilver ring aangeschaft en voor jullie doen wij een gouden weg. Natuurlijk in een maatje M, zodat jij een keuze kan maken voor welke vinger je het wilt gebruiken! [Dit is onze eerste GIVEAWAY, en dit is alleen voor nationale bezoekers bedoelt. Mocht dit een succes worden, dan doen we er ook één gauw internationaal!!]


Hoe werkt het?
Volg ons met Google Friends Connect
Vergroot je kans door Hazal te volgen op Twitter
En vergeet niet je e-mailadres voor ons achter te laten.





*Who hasn’t still that moment in his thought when they had the first100 followers? We have obtained the first 100 and now the 200! Here we are really happy. And how you good is it to ‘celebrate’ it with a GIVEAWAY.
As you know, each lady loves a nice ring. So we have bought a silver one for us and the gold one to win. Of course in a size M, so you can choose on which finger you want to use it! [This is our first GIVEAWAY, and this is only for national visitors. If this is a success, then we are also going to do an internationally soon!]



How does it work?
Follow us on Google Friends Connect
Increase your chances to follow Hazal on Twitter
And do not forget to leave your email address for us.



XoXo Cana and Hazal
Amsterdam

31 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. echt leuk!!
    ik doe mee :)
    email: stella_o1@hotmail.com

    xoxox

    ReplyDelete
  3. Geweldig! Ik doe mee, wist niet dat Hazel twitter had! Ga je zo wel ff followen!

    En die Lolita Lempicka is echt geweldig beide! Heb vandaag mijn eerste paar docs binnen yeaaah.. Abt die ketting, vrij snel iig binnen een week!

    xx

    ReplyDelete
  4. Oeps mn email vergeten :$ jdlm@hotmail.nl!
    xx

    ReplyDelete
  5. Heel gaafe giveaway!
    nd congratz with the 200!!!! (L)
    yeaaayy!!!
    leuk hee!
    nou ik laat voor de gein mijn email ook mr ff achter!
    want vind de ring super!

    miiriiam88@hotmail.com

    meiden super leuke Giveaway!
    ga zo door (L)

    Kuuusssenn

    thanks for commenting doll

    i have a new post
    NEW PHOTOSHOOT!

    XO mir

    www.mirfashion.blogspot.com
    everyday a new post

    ReplyDelete
  6. trouwens!
    ik vind de nagelak Fcking mooi van 2 posten terug(L)
    wat eeen kleur!
    WAAAUUW

    thanks for commenting doll

    i have a new post
    NEW PHOTOSHOOT!

    XO mij

    www.mirfashion.blogspot.com
    everyday a new post

    ReplyDelete
  7. Now following! I love these rings!

    http://glamkittenslitterbox.blogspot.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    ReplyDelete
  8. following here and on twitter :)

    rockoomph.blogspot.com
    info@oomphhawaii.com

    ReplyDelete
  9. The ring it's so cool, I love it!

    Kisses from www.fashionsaveur.blogspot.com with a new post.

    ReplyDelete
  10. Supermooie ring! Ik volg jullie al op gfc en nu ook op twitter!

    email: info.emmaa@gmail.com

    x Emma www.stylerituals.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Congrats on the followers, lovely giveaway! I'm too far away to enter!

    ReplyDelete
  12. i totally agree, a girl can never have too many. love your new one x

    ReplyDelete
  13. Love this giveaway!!! Congrats on your 200!!!

    I'm following!
    my email: myprettypinkjournal@hotmail.com

    jos xx

    ReplyDelete
  14. love!!!

    fabienneosullivan@hotmail.co.uk

    thatgirlkip

    ReplyDelete
  15. Mooie post en die kleur nagellak is echt supers mooi.

    Wat die opleiding betreft aan de HVA,,,sinds kort wil ik dat en ik ben ook van plan om binnenkort een open dag te bezoeken wat het nou inhoud,,Zelf ben ik al wat jaartjes klaar met mijn mbo en al werkzaam op de arbeidsmarkt maar als het lukt die HBO,,,wordt het duaal of deeltijd en zo'n hoog diploma vergroot hopelijk nog meer kansen op de arbeidsmarkt...Dus wie weet wat de toekomst brengt,,,en wat betreft het slagen jij slaagt voor dat diploma ffies doorbijten meid,,,

    Suc6 x

    ReplyDelete
  16. Super leuk meiden!!!
    En gefeliciteerd uiteraard:)

    En de ring is ook heel gaaf!
    Leuk dat jullie dit zo doen:P
    Ik hou van kadootjes geven.. haha!

    Ik doe helaas niet meer want ik heb rotvingers ben ik alweer achter, ik pas niks.. Ik heb maatje 15 of 16.. Dunne slanke vingers hebben is niet altijd leuk..:P haha

    Have fun ladies!

    xxxxx
    jeaniephoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Wij vinden het leuk om elkaar te volgen. Dus we volgen jullie vanaf nu :)

    ReplyDelete
  18. Ah, tof! Wat een mooie ring!

    Natuurlijk volg ik (met GFC) en mijn mail: doityourselfblog@hotmail.com

    ReplyDelete
  19. Tuurlijk volgde ik jullie al!
    Beetje jammer dat het een maat M is want ik denk dat ik hem dan niet pas aangezien ik erg dunne vingers heb. Als ik een ring van de H&M koop, koop ik altijd een S en pas hem dan alleen om mn wijsvinger want de rest is te dun :( Maar ik doe wel mee, dan kijk ik wel om welke vinger die past haha.
    X

    ReplyDelete
  20. I have a ring similar! haha.
    Nice giveaway, girls! <3

    ReplyDelete
  21. what a beautiful ring!
    love your nail polish as well!!

    sacheebombom.blog.com

    ReplyDelete
  22. 200! Gefeliciteerd meiden, dan kom ik met mijn 14 volgers haha.
    Mooie ring, ik doe mee.
    Mijn email is loveforfashion@hotmail.nl
    Xxx

    www.nathalie-loveforfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Congratulations to your 200+ followers, that's amazing! Keep bloggin :)
    xoxo F
    http://itsnotjustabag.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. you have bloglovin? :) we'll follow you there if you want
    xx
    the cookies

    ReplyDelete
  25. i have a friend who has the same ring!! is cool!!! great blog! im following!

    Look my blog and if you like it, follow me :)

    www.sickbytrend.com

    xx

    sBt

    ReplyDelete
  26. that ring is too cute!!
    im following :)

    kkpm50@yahoo.com

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Leuk idee,
    succes met de give-away! (:

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters