NAILS 14-O3-2O11

14 March 2011

pictures are taken by my Blackerry 9700

Het is deze week geen groen of blauw maar één van mijn favorieten kleur is dit geweldige flamingo nagellak van Essence. Supergoed en ook kwaliteit voor je geld. Dat heb ik vaak genoeg gezegd, maar ook bij Essence is dat zo.
De meesten weten van jullie vragen jullie af waar de outfit zijn gebleven? Ons camera is net overleden.. En dat betekent dat wij geen outfit konden en kunnen nemen! Wij moeten een nieuwe oplossing vinden.. Tijdelijk gaan we snel de outfits nemen met de Blackberries!



*This week my nails aren’t green or blue, but one of my favorite nail polish is this fantastic flamingo colour of Essence. Super good and quality for your money. I've said it many times, but this Essence jar is very good.
Most of you wonder where are the outfit? Our camera ‘pasted away’.. And that means that we could not take the outfits! We need soon a new solution... For now we are going to take the outfit’s with the Blackberries.



XoXo from H.
Amsterdam


27 comments:

  1. Leuke kleur! Ga nou maar ns kijken hoelang die erop blijft zitten. Ik gok m op niet langer dan 4 dagen zonder dat er maar IETS afgaat :P

    ReplyDelete
  2. That nail shade is GORGEOUS on you! xo

    ReplyDelete
  3. Volgens mij kun je bij fashionology met alle 3 betalen! Leuk om je gesproken te hebben. Ik was echt verbaasd haha! Mooie nagels heb je.

    ReplyDelete
  4. such a cute nail polish! that's my kind of color :).


    Fashion Rehab

    ReplyDelete
  5. Wat een prachtige nagels heb je meis! Mooie nagellak zeg!
    x

    ReplyDelete
  6. i absolutely adore that nail color!! :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Wat balen dat jullie camera kapot is!
    Mooie kleur nagellak, dit is echt zo'n kleur dat je zin geeft in de zomer :)
    Xxx

    www.nathalie-loveforfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. sweet color! looks amazing on you :)
    xx

    http://thecaramelpie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Oooh pretty color and I love the watch!

    -Dale
    www.savvyspice.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Love your nails! So pretty for spring. xo style, she wrote

    ReplyDelete
  11. i loove your nails as always!
    I loove the nice round shape of it, oh and nice color. :)

    ReplyDelete
  12. wat een práchtige kleur!

    & ik wou even zeggen dat ik voortaan
    te vinden ben op; http://kusjevanlisanne.blogspot.com !

    ReplyDelete
  13. Leuke kleur !!
    Vandaag gelijk kopen.
    k koop vaker kleurtjes van Essence en ze zijn best wel goed met een laagje nagelverharder erop.

    ReplyDelete
  14. Nog bedankt en mooie nagellak zeg!! En die nagellak van essence is trouwens ook best goed voor die prijs.

    ReplyDelete
  15. Haha ik niet altijd, want soms ligt het op de grond nou dan ga ik het eerst eventjes wassen..

    ReplyDelete
  16. OMG!! I just envy your long nails:)
    nice blog, keep posting!

    karlaforonda.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Supermooie nagels!! Leuk kleurtje! Volgens mij heb ik die ook!

    x Emma www.stylerituals.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Mooi kleurtjeee!!! :)

    Wij houden van de kruidvat:P haha!

    KUSSS(K)

    ReplyDelete
  19. haha ja klopt in de zomer is alles mooier haha! gelukkig is het al weer een beetje beter weer aan het worden. Dan gaan die lange lange schooldagen hopelijk weer wat sneller voorbij hihi:)
    Ja met mij ook goed, ja een super carnaval gehad! Ben iedere dag binnen gekomen gelukkig, maar een paar vriendinnen soms niet.. de muziek was een paar dagen ook echt klote, maar jaa.. haha.
    Ja die bril is fijn he! de sjaal is ook wel lekker zomers he, misschien koop ik hem nog wel in een paar andere kleuren.
    Maandag ga ik met de franse klas naar Lille! Heb er zoveel zin in, komt waarschijnlijk een uitgebrijde post over hihi

    xoxo

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters