NAILS 3O-O3-2O11

30 March 2011


first one Jak and Jil - others me; made by my Blackberry bold 9700

Een paar weken terug kwam ik de 1e foto tegen op Jak en Jil en toen wist ik het: ik wil zilver op mijn nagels hebben! Ik ben langs vele drogisterijen gegaan, maar telkens waren ze net niet zo zilver als de plakkertjes op haar  nagels. Totdat ik en mijn klasgenoot Cherelice de markt op gingen waar ik stopte bij een oud dametje die make-up verkocht. En daar stond ie: zilver nagellak zoals het plakkertje en voorhoeveel? 1 euro! Ja de volgende dag kwam ik terug en ik kocht er nog 1! Enig idee welke kleur ik volgende week op zal doen?


*A few weeks ago I saw the first pictures from Jak and Jil and then I knew I needed a silver nail polish for my nail! I've gone through many drugstores, but each time they were just not as silvery as the stickers on her nails. Until I went with my classmate Cherelice to the market, where I stopped at an old lady who sold make-up. And there it was: silver nail polish that looks like the sticker and for how much? 1 euro! Yes and the day after I went back and I bought a new one! Any idea for a colour for next week?



XoXo from H.
Amsterdam

28 comments:

  1. fantastic!!!
    spanishcoolhunterb.

    ReplyDelete
  2. love the silver nails looks great! thanks for the comment!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Hele coole nagellak, en voor dat geld!

    ReplyDelete
  4. Cool polish! Love it. I am following your blog now..hope u can follow me back =)

    http://www.bloglovin.com/en/blog/2316144/grande-jewelry

    I hope to see some comments from you on my blog!
    - Mel

    ReplyDelete
  5. I love the color!
    http://fashuhneestah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. love the nailpolish.
    xx.

    http://mylifewithfashionn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Geen geld, 1 euro,
    Mooi kleurtje, volgende x goud?

    Bye Bye...

    ReplyDelete
  8. Love the nails and that first photo is so cool!

    xoxo,
    Virtualfashionview.com

    ReplyDelete
  9. mmmmm ... silver nails. LOVELY. <3

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    ReplyDelete
  10. that picture is to die for...not just the nails, but the rings!!

    rockoomph.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Loveee !! Awesome color.


    xx
    www.dragonnfruit.com

    ReplyDelete
  12. That nail polish is so exotic and glamorous! I'm looking for one like this.

    Kisses xXx

    ReplyDelete
  13. You have beautiful nails. I love the choice of color. It's really pretty on your nails!

    ReplyDelete
  14. Your nails are so long! Jealous, I always break mine while I am spending time in the barn or horseback riding

    ReplyDelete
  15. i love silver nail polish, have been rocking this look from time to time since 2 years :)
    maybe i should try gold now because my watch is black & gold and it would clinch horribly with silver nails.
    you could also try gold!

    ReplyDelete
  16. love the silver nails! i just got a bright blue and an even brighter green!

    http://spinning-threads.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Wooow! love the silver in the first pic!
    Nice silver nail polish :)
    Your nails always look great :D

    ReplyDelete
  18. Mooie kleur, ik heb een zilveren nagellak van sephora en die is ook echt super, maar iets duurder en het flesje is kleiner. Hoelaat zijn jullie van plan om daarheen te gaan? Ik heb mn kaartje al gekocht maar ik was gisteren bij de ici paris xl en toen heb ik wat kaartjes gekregen die je daar kunt inleveren en dan hoef je maar 5 euro entree geld te betalen, dus als ik wel zondag ga kunnen we misschien meeten en dan is het goedkoper voor jullie. Ik laat het jullie weten en anders zien we elkaar inderdaad een andere keer. Xxx

    ReplyDelete
  19. Pink coral it's my new obsession!!!


    xx Marina

    ReplyDelete
  20. Oh my, I love the color ! So..futuristic :D

    ReplyDelete
  21. Cool nail polish! Thanks for visiting my blog. And sure I would like to follow your cool blog.
    Let's leave comments on our blogs.
    See you soon.

    Poison
    fashionispassionbypoison.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Super super mooi. Deze kleur is echt heel erg mooi. Deze moet ik hebben haha xx

    ReplyDelete
  23. Stunning colour!

    xx
    me-travelleroftheworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Super leuke blog! Had jullie nog niet eerder ontdekt! I'm a new follower!

    check out mine if you have time - http://lefashiondiaries.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Dankje voor de comment & de follow! :D
    Ik woon in Enschede, niet zo nice als Amsterdam maaar that's alright haha.

    Ik ben trouwens ook op zoek naar zilvere nagellak, miss moet ik toch een bezoekje brengen aan A'dam binnekort!

    xoxox

    ReplyDelete
  26. Klopt haha! Enschede op zich is best een leuke stad, maar voor de rest is het allemaal platteland/boeren aan deze kant haha!

    Oh super! Als ik een keer die kant opga laat ik je het wel weten:D!

    xoxox

    ReplyDelete
  27. Hahah geef jullie geen ongelijk! Als ik in Amsterdam woonde zou ik ook niet weggaan ;)! haha je kan wel op http://enschedestudentenstad.nl kijken.. tis geen dorpje, gelukkig!

    Was sowieso van plan binnekort te gaan shoppen in Amsterdam, maar ben net terug van Londen, dus eerst nog ff sparen haha!

    xxxxx

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters