NAILS O2-O3-2O11

2 March 2011

Een nieuwe week betekent weer een nieuwe kleur. En ook nu wil ik glimmen, maar dan met een niet met opvallende kleur. Namelijk goud! Zoals jullie weten gebruik ik vooral nagellak van H&M en WIC by Herôme. Beiden vind ik goed lakken en je hebt niet veel lagen nodig. Soms heb je een nagellak dat echt op water lijkt, maar dat heb je bij H&M echt niet. Dit potje heeft geen gekke naam maar gewoon ‘Gold’. Heb een glimmende week!

*A new week means a new color. And now I want to shine, but not with a striking color. Just gold! As you know I mostly use nail polish from H&M and WIC by Herôme. And I like that both painting good so you do not need many layers. Sometimes you have a nail polish that really looks like water, but at H&M you really don’t. This jar has no crazy name, just 'Gold '. Have a shiny week!
                                                                                                                                  

XoXo from Hazal
Amsterdam

22 comments:

  1. Thank you! Yes i would like to follow each other. I'm following now so please do the same :)

    http://opinionslave.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. I followed you a while ago on google connect! :)

    xox

    ReplyDelete
  3. mooie kleur! leuk ring hihi.

    ah dankjewel! haha ben nu op school een beetje stiekem aan het bloggen, dus ik kijk ernaar als ik thuis ben hihi:) de eerste stap heb ik al gedaan:P

    nogmaals bedankt:)

    xxxxxx

    ReplyDelete
  4. ohhh lovely ring ;)
    spanishcoolhunterb,

    ReplyDelete
  5. Love this opulent nail polish. Xxx
    www.this-grace.com

    ReplyDelete
  6. Ahhh goud!
    Ik heb nu zilver op haha.

    ReplyDelete
  7. Cool ring and nice gold nails :) M.

    ReplyDelete
  8. like the colour !

    check out my new Post:
    www.fashiongirl-fashionstarlet.blogspot.com

    Follow me if you like, I'd be happy ;)

    FashionGirl<3

    Don't forget i also have Formspring and Fashionlista

    ReplyDelete
  9. Nice ring!

    http://lifeincurl.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Hele mooie nagels!Ik heb dezelfde ring, vind hem echt leuk!! xxx

    ReplyDelete
  11. Ahh schatties!
    De award! EINDELIJK van jullie
    haha Zo lief thanks girls!
    jaa stom he dat t die zondag nie door kon gaan!
    mjaa ik ben nu tog ff gegaan met jeanine!
    en t was echt zoo lekker
    het weer zat mee , lekker zon , dus meteen zonnebril op gedaan hahaha;)
    en genoeg gekocht
    maar mijn god
    bij river island hadden ze zulke gave dingen! zo mooi en apart,
    maar ook mooi duur..
    hahahhaha:P dus 2 dingen gekocht vermogen kwijt maar ze zijn t waard!(L)

    wat hebben jullie gedaan schatjes?

    Xo mir

    www.mirfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ah sparkly gold nails, cool
    Thank you for the comment
    I know I've been doing a lot of overtime

    http://beaufashionxoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Wat lief van jullie!
    Dankjulliewel.
    Mooie kleur nagellak.
    Xxx

    www.nathalie-loveforfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. I love your ring!! It's so pretty ♥
    http://fashiongivesmebutterflies.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. I LOOVE THE SHAPE OF YOUR NAILS!
    I wish my nails would naturally grow that way. -.-
    I love the ring finger nail and pinkie. :D

    ReplyDelete
  16. I love this color and really nice ring!!
    xx

    ReplyDelete
  17. Very nice color! I need to get myself some gold polish!

    invasionista

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters