NAILS O8-O3-2O11

8 March 2011



Vorige week tijdens het shoppen kwam ik bij Claires dit geweldige kleurtje tegen en of het lot is weet ik niet. Toen ik mijn groene OPI aanschafte maakte ik een keuze tussen groen en blauw, wat uiteindelijk groen werd. En dit was precies het blauw die ik ook nog zocht voor een mooi prijsje. Voor €2,95 heb je kwaliteit voor je geld. En hoe anders; lak ik mijn nagels en terwijl ik wacht lees in de nieuwe Marie-Claire. En zoals jullie hebben gemerkt zijn niet rood of roze mijn favorieten kleur nagellak. Maar groen en blauw. Felle kleuren daar houd ik van!


*Last week while I was shopping I found this amazing colour and if it was faith or not, I still don’t know. When I bought my green OPI I made a choice between green and blue, which eventually became green. And this was just the blue that I still was looking for a nice price. For € 2.95 you get quality for you money. And how else, I paint my nails while I was waiting I read the newest Marie-Claire. And as you have noticed aren’t red or pink my favorite nail polish, but green and blue. I just love bright colors!



XoXo from Hazal
Amsterdam

26 comments:

  1. Supermooi kleurtje! Jammer alleen dat de foto's in zo een donkere kamer gemaakt zijn! Ik denk dat je nagels er veel mooier uitzien met goed licht! Je hebt trouwens wel hele mooie lange nagels! Ik durf het bijna niet te vragen, maar zijn die echt? :$
    Je ring is ook supermooi!

    x Emma www.stylerituals.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. We just love nailpolish!

    Lovely color!!!

    ReplyDelete
  3. oh leuk kleurtje en wat'n lange nagels wow!

    ReplyDelete
  4. I love that shade of blue! It is a perfect choice for you. :)

    ReplyDelete
  5. Lovely color of nails ! Kiss xxx http://Marieblogueuse.com

    ReplyDelete
  6. Such a lovely color! I love different nailpolish!
    xx

    ReplyDelete
  7. love that color!! soo pretty! :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. mooie kleur en super mooie ring!

    ReplyDelete
  9. I'm your follower !

    nice post....but I hate the blu and green nails !

    ciao ave

    ReplyDelete
  10. ooohhh what a great polish colour!! love it <3

    xo, allie
    accordingtoallieblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. mooi kleurtje
    je hebt een goeie blog
    ik ga je volgen, het zal leuk zijn als jij mij blog ook volgt


    doasbg.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Bedankt! Ik volg je ;) Ow.. eigenlijk ben ik laatst 13 geworden :P

    ReplyDelete
  13. Gaaf! Heb dezelfde kleur ;) X.

    ReplyDelete
  14. heel mooie kleur!
    ik denk dat ik voor de zomer me ook zo'n kleurtje ga aanschaffen :)
    bleef die van claire's lang zitten?
    xx

    ReplyDelete
  15. Geweldige kleur!
    Leuke blog :)

    ReplyDelete
  16. love the color- perfect for spring! & yes, i'd love to follow you :)

    www.benchesandchandeliers.com

    ReplyDelete
  17. Is die nagellak van die winkel goed? :O Ik vind dat zoooo'n troepwinkel haha.
    Je nagels zijn zo moooi lang, jammer dat dat niet gaat bij mij vanwege mijn lenzen en ik irriteer me er ook altijd een beetje aan als ik lange nagels heb want dat typt kutter op touch screen he :P

    xxx je whatsapp maatje hihi

    ReplyDelete
  18. Love this colour! I'm following now, I hope you follow me too!
    xx
    ilikeitfast.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters