SPEND YOUR DAY; AMSTERDAM 25-O3-2O11

25 March 2011

Photo's by my Blackberry Bold 9700


De lente is net minder dan een weekje begonnen en wij kunnen volop genieten van de zon. Vandaag heb ik mijn eerste en laatste schooldag van de week. Gelukkig had ik lekker een korte schooldag, waardoor mijn vriendin Esther en ik samen de stad in zijn gegaan en daarna gingen wij ergens wat drinken en eten.

Spring has just started less than a week and we can enjoy the sun. Today I had my first and last school day of this week. Luckily I had a nice short school day, so my friend Esther and I walked in the city center and then we had some drinks and foods.


XoXo from H.
Amsterdam

35 comments:

  1. Thanks for the comment on my blog. We can totally follow each other. I really like your blog and I'm just about to go click the follow me button. :)

    www.sandra-thepuzzleofmylife.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Beautiful, you look so happy.
    Kisses.

    ReplyDelete
  3. Hi sweetie!!
    I loved your blog. Very interesting!!
    I am already a follower.
    Could you follow me as well??
    And if you do not mind to follow the twitter, I would appreciate a lot!!!!
    @blogspm
    Oh and, my blog is in Portuguese but I do understand English so you can comment!!!
    Kisses xxx
    Alice Dias


    http://coisassoparameninasfofis.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. love teh colour of your lipstick !

    ReplyDelete
  5. Dankje! Ik heb ze in sale gekocht, dus ik gok van de oude. Maar weet ik niet zeker!

    x Emma

    ReplyDelete
  6. i love those aviators! just got one in the mail two days ago...i cvan't get enough of it

    ReplyDelete
  7. Hey! I did not forget to follow you...I clicked on the button and it says that I'm following you. :)

    www.sandra-thepuzzleofmylife.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. you guys are so cute! I love your shared blog, you guys both have great style!

    pepperandchips.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. i love that you're both doing your thing, and doing it together..now following, i hope you can also! i just started my blog and i would really appreciate the support :-) thank you so much!

    ReplyDelete
  10. great post :)

    www.theperfectplayground.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. cute photos! love your sunglasses and pink lipstick! thanks for the comment I'll definitely follow!


    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. You girls look so pretty! & those fries look amazingggg!

    ReplyDelete
  13. you're both very pretty! loving the sunglasses :)

    http://fashioneggplant.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. i want a bite of that burguer!

    ReplyDelete
  15. mmm...those burgers and fries look delicious! you girls look lovely!

    http://spinning-threads.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. ziet er lekker uit hihi.
    mooie piloten bril!
    ja het was echt een topdagje! echt super, ja een beetje niet zo veel gekocht maar we mochten wel heel lang winkelen dus altijd leuk hihi. Ik heb een zomerjasje met sjaaltje en een nagelakje gekocht hihi:)
    vandaag komt part 2 van lille:)
    Ja jammer dat t vandaag niet echt zonnig is.. morgen wel weer volgens mij, maar niet zo'n hoge temperatuur
    xxxxx

    ReplyDelete
  17. Oh my, I am so hungry right now..
    Still, I'm glad you 2 had a lot of fun !

    ReplyDelete
  18. haha ja idd, mijn RB is ook echt heilig voor me hihi:) heerlijk dat ik hem nu eindelijk op kan:)
    haha die lolly is heerlijk ja, hij is nog niet helemaal op dus ik kan nog even vooruit:P
    volgens mij schijnt de zon hier morgen wel, maar best frisjes dacht ik..hmm
    ooh balen dat je moet leren en werken! alhoewel ik ook nog steeds opzoek ben naar een baantje!!!

    xxx

    ReplyDelete
  19. ahh ziet er heel gezellig uit, leuke foto's!

    ReplyDelete
  20. Thanks for your sweet comment girls, I'd love to follow each other!
    x

    http://rosemodern.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. YOUR ARE BEAUTIFUL BABYS !!!!!

    ReplyDelete
  22. Thanks for your comment, your Blackeberry made really great photos!

    ReplyDelete
  23. haha supermnarkt heb ik al gewerkt en was ik al vrij snel achter dat dat niet was wat ik zocht haha. kleding winkel heb ik wel een paar keer gevraagt maar moet je 16 zijn en hadden ze niemand nodig! oppassen doe ik wel regelmatig, maar ja.. dat is niet vast en ben ik dus niet zeker van inkomen;) maar is wel fijn voor erbij:)
    bedankt voor de tips hihi:)

    xxx

    ReplyDelete
  24. iam fallow you ! fallow me back
    xoxo
    kisss

    ReplyDelete
  25. Yummie, now I wanna have a hamburger, too!

    You look lovely, both of you!

    <3

    PS: Come and check out my little blog and follow me if you like

    http://miriscastle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. i love your sunglasses!
    just today I went to a restaurant and had an hamburger! how odd is that?!?! lol

    sacheebombom.blog.com

    ReplyDelete
  27. zziet er gezellig uit meid!
    vind je lippenstift kleurtje heel mooi:)
    welke is dat meis?
    you look stunning !
    Love

    i have a new post , maybe you can take a look?

    www.mirfashion.blogspot.com
    every day a new post

    xo model from holland

    ReplyDelete
  28. love your sunglaces.
    xxx.

    http://mylifewithfashionn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. So hee! Die bord friet ziet er goed uit! Nu heb ik zelf zin om naar amsterdam te gaan. haha.

    ReplyDelete
  30. AHHH NOW I WANT A BURGER!! And you two look super lovely!!

    xo thefashionguitar

    ReplyDelete
  31. Nice sunglasses!
    I am follow you!
    Beijos from Brasil!

    http://hallogirl.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters