NAILS 2O-O4-2O11

20 April 2011


Ik ben dol op felle kleuren en ook ben ik dol om nagellakjes uit te proberen. Zo zocht ik deze week een nieuwe gele nagellak en aangezien iedereen zo positief spreekt over Catrice, moest ik een poging wagen. Supergoed nagellak, lakt heerlijk en blijft lang erop zitten! Mijn nagels moeten ook mee met het weer! Geniet van het weer voor het weer over gaat;)


*I love bright colors and I love to try new nail polish. I sought this week a new yellow nail polish and since everyone speaks so positively about Catrice, I had to try it. Super Good nail polish, lacquer great and stay long on your nails! My nails have to change with the weather! Enjoy the weather before it passes us by;)




XoXo from H.
Amsterdam

18 comments:

  1. Superleuk! Ik heb dezelfde kleur gekocht! (heb een nieuwe post )
    Liefs

    ReplyDelete
  2. omg, what a big nails :p But they're so pretty, i loved the colour ;)
    xoxo
    www.flashingstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. The yellow is COOl. I've never tried this color, I think I will this spring.

    Nice post
    xoDale

    ReplyDelete
  4. Love the color! Ik wacht op Mimosa van Chanel, duurt nog wel een paar weken helaas, maar deze vind ik ook erg mooi!

    ReplyDelete
  5. Oh my god ik wil die ook! Maar bij ons kan je Catrice alleen bij de kruidvat kopen en daar krijgen ze nooit nieuwe kleurtjes binnen..

    ReplyDelete
  6. love the yellow color such a great color for spring!

    giveaway on my blog!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/2011/04/giveaway.html

    ReplyDelete
  7. your nails are amazing !! and this colour too

    ReplyDelete
  8. i love yellow
    xoxx
    doasbg.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Mooi geel is niet lelijk! Prachtig deze nagellak zeg!
    Bedankt voor de tip, van die Action pink lipstick! Ben er superblij mee ;-)
    xx

    ReplyDelete
  10. Jeeeutje mina, je nagels zijn zo mooi lang!

    En dat geel is lekker zomers! LEUKK:)

    xxxxxx
    jeaniephoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. geweldige kleur!
    //www.fashion-ice.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. such a perfect color for spring :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. you read my mind with this color, i want the same!

    ReplyDelete
  14. hihi die heb ik ook!
    ik hou gewoon van die kleur haha <3

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters