NAILS O6-O4-2O11

6 April 2011

PHOTOS BY MY BLACKBERRY BOLD 9700


Zoals de meesten van jullie weten houd ik lekker van felle kleuren. Maar af en toe moet je de blauwe of groene nagellak even op een afstandje houden voor de vrouwelijke kleur; namelijk: rood. Afgelopen zondag waren wij naar The Fashion Lisst gegaan en het enige wat ik kocht was een nagellak van ESSIE. Ookal viel OPI mij enorm tegen, ESSIE is een blijvertje. En daar begin ik natuurlijk met rood! Nu de zon zich vandaag liet zien, heb ik al een idee voor volgende week!  #Ik heb niet altijd mijn camera bij mij, maar wel mijn Blackberry.. Het is wel handig als je een goede camera hebt op je telefoon!


*As most of you know I love bright colors. But sometimes you just need to keep the blue or green nail polish on a distance and use the female color; namely red. Last Sunday we went to The Fashion Lisst and the only thing I bought was a nail polish of Essie. Even though OPI disappoint me a lot, Essie is definitely a keeper. And of course I start with red! Now that the Sun shined today, I have an idea for next week! # I do not always have my camera with me, but my Blackberry .. It is useful if you have a good camera on your phone!



XoXo from H.
Amsterdam

19 comments:

  1. ooh leuk!!! ik moet ook eens kijken. Zijn het goede nagellakjes?

    ik heb een nieuwe give-away:) feel free to enter:)

    xxx Pris

    ReplyDelete
  2. love that red color looks great!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. oh wauwie mooie kleur!

    aah wat leif dat je dat vraagt! het gaat goed hoor haha, alleen ik heb het inderdaad druk en niemand wil mijn outfits fotograferen :( grrrr haha, ik heb nog een paar nieuwe dingentjes liggen die ik moet posten enzo, echt verschrikkelijk dat het niet lukt zeg! Ik heb echt al vreselijk lang niet gepost en irriteer me er zelf aan haha. wss komt het binnen kort weer goed, ik laat jullie wat weten :)
    nogmaals leuk dat je hierover reageert hihi:)

    kus

    ReplyDelete
  4. such a pretty shade of red!
    by the way, i bought some golden nail polish but haven't taken photos yet :)

    ReplyDelete
  5. Wauw! Echt prachtig meis! Ik begin onderhand un petit peut jaloers te worden op die nagelcollectie van jullie ;-) Mooie nagels ook!
    x

    ReplyDelete
  6. Pretty nails! Love the color!

    ReplyDelete
  7. Love the red! It's very cheerful

    ReplyDelete
  8. cool red nails!!

    http://www.ohmydior.org/

    ReplyDelete
  9. i love essie! it stays on forever!!!

    rockoomph.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Leuke posts meiden!!!!

    Ziet er weer goed uit:D

    En jeetje wat een lange nagels! *jaloers*
    Bij mij breken ze altijd af.. beetje jammer.nl

    Keep it up! Lookin' good!!!

    xxxxxxxxkussss!!!

    ReplyDelete
  11. Wow die kleur is echt mooi! Ik moet mijn nagellakjes nog eventjes proberen, ben benieuwd.
    Xxx

    ReplyDelete
  12. Hazal! Bedankt voor je boost ik heb weer een nieuwe post, hopelijk vinden jullie het leuk:)
    gaan jullie het weekend nog wat leuks doen? en hoe gaat het op stage?

    ps. Koninginnen dag komt er weer bijna aan hihi, leukleukleuk!

    liefs Nina

    ReplyDelete
  13. I wish I could have long nails! Are they real or fake? They look great! <3

    ReplyDelete
  14. Love this red color.

    I'm having a $100 dollar Shopbop giftcard GIVEAWAY on my blog! Come check it out :) It's open to international bloggers as well.

    Collections Giveaway

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters